اخبار سیاسی

هیچ نهادی اجازه دسترسی به داده های کاربران را ندارد، مگر به حکم قانون

با توجه به نگرانی های پیش آمده در مورد بحث امنیت داده های کاربران ایرانی پیغام رسان های داخلی، خبرنگاران با یکی از دست اندرکاران راه اندازی پروژه ادغام پیغام رسان ها گفت و گو نموده است.

8 اردیبهشت 1402

استفاده بچه ها از شبکه اجتماعی در آمریکا قانونمند شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ان پی آر، این درحالی است که اسپنسر کاکس فرماندار جمهوریخواه این استان دو دستور اجرایی را امضا نموده که طبق آن بچه ها قبل از عضویت در پلتفرم هایی مانند تیک تاک و اینستاگرام نیازمند رضایت والدین هستند.

7 فروردین 1402

خبر مهم وزیر اقتصاد درباره واگذاری سهام عدالت به 3 گروه نو

وزیر اقتصاد درباره آخرین شرایط سهام عدالت به 3 گروه تازه گفت: مصوبه دولت در این زمینه صورت گرفته و به زودی با تایید مجلس آن را نهایی می کنیم.

7 بهمن 1401

اندازه افزایش حقوق کارمندان در سال 1402

افزایش حقوق کارمندان یکی از موضوعاتی است که هر چه به روزهای پایانی سال نزدیک تر می شویم بیشتر درباره آن پرسیده و اخبار آن پیگیری می گردد.

6 دی 1401

جزییات تغییر طرح تردد زودج و فرد در بافت مرکزی کرج

عضو شورای شهر کرج گفت: یکی از راه هایی که باعث کاهش ترافیک می گردد مسائلی مانند طرح تردد زوج و فرد خودرو یا طرح ترافیک بافت که فلسفه وجودی این طرح ها، عدم استفاده از خودرو های شخصی و کاهش آلودگی هوا و بعلاوه تسهیل در عبور و مرور شهروندان است.

16 آذر 1401

رئیسی: ایران آماده است ظرفیت های خود را برای حل مسائل دنیا به کار بگیرد

رئیس جمهور کشورمان در گفتگوی تلفنی با دبیرکل سازمان ملل از آمادگی ایران برای حل مسائل دنیا اطلاع داد..

12 مهر 1401

لزوم تغذیه علمی مدیریت سیستم سیاست گذاری آموزش های فنی و حرفه ای

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: استادان دانشگاه شهید رجایی از زمره اساتید برجسته، کارآمد و تاثیرگذار کشور هستند.

1 مهر 1401

زنان به زودی راهنمایی قطارها در کشور ما را بر عهده می گیرند

وزیر حمل ونقل و خدمات لجستیک عربستان خاطرنشان کرد که زنان این کشور به زودی راهنمایی قطار مکه و مدینه را بر عهده خواهند گرفت.

19 شهریور 1401

ارائه تصویر آرامبخش از کشور

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در یادداشتی با عنوان چشم انداز گردشگری و میراث فرهنگی ایران گفت: رونق گردشگری یکی از راه های حفظ و اشاعه میراث فرهنگی و صنایع دستی کشور است.

12 شهریور 1401

ویدیو ، آرتمیس در پی ماموریت غیرممکن در ماه

با پرتاب فضاپیمای آرتمیس یک به کره ماه که سحرگاه 29 آگوست (7 شهریور) از آسمان فلوریدا انجام خواهد شد، باید در انتظار شروع دوران جدیدی در علم نجوم و مخصوصا کره ماه خواهیم بود.

7 شهریور 1401

ناصرالدین شاه میهمان دربار انگلیس

خبرنگاران - ناصرالدین شاه قاجار اولین پادشاه ایرانی بود که در رأس هیئت حاکمه برای بازدید از تمدن و تکنولوژی غرب راهی اروپای مدرن شد.

31 مرداد 1401

انقلاب سونی در دوربین های تله فوتو گوشی اکسپریا 1 مارک 4

ما همواره سونی را با لپ تاپ های حرفه ای و تجهیزات حوزه تکنولوژی می شناسیم و این برند مدتی طولانی است که برترین گوشی های موجود در بازار را نیز طراحی می نماید. در این مقاله اطلاعاتی از گوشی Sony Xperia 1 Mark 4 در اختیارتان قرار می گیرد. گوشی سونی اکسپریا 1 مارک 4 که...

15 مرداد 1401

اقامت در کانادا و سریع ترین راه های مهاجرت

کانادا با دشت ها و کوهستان های بی نظیر، شاخص های بالای اجتماعی، سیاسی و مالی و سیستم بهداشتی و سلامتی کارآمد جزو مقصدهای مشهور و معروف مهاجرت در دنیاست. خیلی از ایرانی هم علاقه دارند به این کشور بروند و در آن جا زندگی تازه ای را آغاز نمایند به طوری که در...

13 مرداد 1401

امیر آقایی دچار سرنوشت نوید محمدزاده می شود؟

مدیرکل دفتر نظارت بر عرضه و نمایش فیلم گفت: با توجه به اطلاعیه های مداوم و مصاحبه ریاست محترم سازمان مبنی بر ضرورت رعایت قوانین نمایش فیلم ها و شرکت در جشنواره ها، لازم است این هر فیلمی مراحل قانونی حضور در جشنواره های بین الملی را طی کنند.

10 مرداد 1401

فاطمی امین: فاصله قیمت خودرو در کارخانه و بازار کاهش می یابد

در طول سال های گذشته بازار خودرو در مقاطع متعددی دست خوش افزایش قیمت شده و مسئولان امر تابه حال نتوانسته اند راهکاری مناسب و کارآمد برای ایجاد تعادل در بازار خودرو بیابند. کارشناسان بازار خودرو سال هاست که تأکید دارند تنها راه نجات صنعت خودروسازی کشورمان...

7 مرداد 1401

بمب ساعتی در چین!

پل مورلند، جمعیت شناس دانشگاه لندن و نویسنده کتاب جزر و مد انسانی: جمعیت چگونه به دنیای مدرن شکل داد (انتشارات جان مورِی، سال 2019 میلادی) است. او در آثار خود ظهور و افول جوامع را براساس جمعیت شان شرح می دهد. مورلند در کتاب دیگری تحت عنوان مهندسی جمعیت شناسی:...

5 مرداد 1401

زاکانی از شهرداری تهران می رود؟

نماینده مجلس رفتن زاکانی از شهرداری به دولت را حدس و غیر موثق خواند.

28 تیر 1401

شروع تدوین سند حوزه صنایع خلاق فرهنگی

وزیر فرهنگ در رونمایی از تفاهم نامه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری گفت: امضای این تفاهم نامه گامی موثر در جهت توسعه صنایع خلاق فرهنگی به شمار می رود.

23 تیر 1401

تغییر ساعات اداری 20 استان طی دو روز آینده

به گزارش خبرنگاران، مدیرعامل توانیر گفت: طبق مصوبه دولت، اختیار تغییر ساعات اداری به استانداران داده شده و تا به امروز، در 10 استان کشور که گرمسیر هستند، اجرایی شده است.

21 تیر 1401

دولت بایدن تعطیل می گردد؟

به گزارش خبرنگاران، مجلس سنای آمریکا بامداد آدینه طرحی را برای جلوگیری از تعطیلی دولت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا به تصویب رساند.

4 تیر 1401
تعداد: (177)