اخبار مجلس

استفاده بچه ها از شبکه اجتماعی در آمریکا قانونمند شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ان پی آر، این درحالی است که اسپنسر کاکس فرماندار جمهوریخواه این استان دو دستور اجرایی را امضا نموده که طبق آن بچه ها قبل از عضویت در پلتفرم هایی مانند تیک تاک و اینستاگرام نیازمند رضایت والدین هستند.

7 فروردین 1402

خبر مهم وزیر اقتصاد درباره واگذاری سهام عدالت به 3 گروه نو

وزیر اقتصاد درباره آخرین شرایط سهام عدالت به 3 گروه تازه گفت: مصوبه دولت در این زمینه صورت گرفته و به زودی با تایید مجلس آن را نهایی می کنیم.

7 بهمن 1401

اندازه افزایش حقوق کارمندان در سال 1402

افزایش حقوق کارمندان یکی از موضوعاتی است که هر چه به روزهای پایانی سال نزدیک تر می شویم بیشتر درباره آن پرسیده و اخبار آن پیگیری می گردد.

6 دی 1401

جزییات تغییر طرح تردد زودج و فرد در بافت مرکزی کرج

عضو شورای شهر کرج گفت: یکی از راه هایی که باعث کاهش ترافیک می گردد مسائلی مانند طرح تردد زوج و فرد خودرو یا طرح ترافیک بافت که فلسفه وجودی این طرح ها، عدم استفاده از خودرو های شخصی و کاهش آلودگی هوا و بعلاوه تسهیل در عبور و مرور شهروندان است.

16 آذر 1401

لزوم تغذیه علمی مدیریت سیستم سیاست گذاری آموزش های فنی و حرفه ای

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: استادان دانشگاه شهید رجایی از زمره اساتید برجسته، کارآمد و تاثیرگذار کشور هستند.

1 مهر 1401

زاکانی از شهرداری تهران می رود؟

نماینده مجلس رفتن زاکانی از شهرداری به دولت را حدس و غیر موثق خواند.

28 تیر 1401

تغییر ساعات اداری 20 استان طی دو روز آینده

به گزارش خبرنگاران، مدیرعامل توانیر گفت: طبق مصوبه دولت، اختیار تغییر ساعات اداری به استانداران داده شده و تا به امروز، در 10 استان کشور که گرمسیر هستند، اجرایی شده است.

21 تیر 1401

دولت بایدن تعطیل می گردد؟

به گزارش خبرنگاران، مجلس سنای آمریکا بامداد آدینه طرحی را برای جلوگیری از تعطیلی دولت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا به تصویب رساند.

4 تیر 1401

قدردانی شهرداری تهران از شورا برای ایجاد مفاهمه و تعامل در بررسی بودجه 1401

سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به برگزاری جلسه سه شیفته شورای شهر با حضور شهردار تهران برای بررسی تبصره های بودجه سال آینده شهرداری بر رضایت شهرداری از فرایند تصویب بودجه تأکید کرد و از اعضای شورا برای ایجاد مفاهمه و تعامل در بررسی این بودجه قدردانی...

1 اردیبهشت 1401

همه 1400 شهر و 38 هزار روستای کشور باید برنامه داشته باشند

خبرنگاران/اصفهان معاون عمران و توسعه شهری و روستایی وزیر کشور با اشاره به اینکه امروز برنامه ریزی تنها در شهرهای بزرگ کشور جای خود را باز نموده و بسیاری از شهرهای میانی و کوچک و روستاها فاقد برنامه هستند، گفت: برنامه شهری مختص 9 کلانشهر و 31 مرکز استان...

19 دی 1400

اعطای وام به 20هزار دستیار و دانشجوی دکتری تخصصی تا خاتمه سال تحصیلی

تهران (پانا) - رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت از اعطای وام به 20هزار دستیار و دکترای تخصصی تا انتها سال تحصیلی اطلاع داد و گفت یاری هزینه بیماری دانشجویان به 10 میلیون افزایش یافت.

22 آبان 1400

تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم، مرهون زحمات معلمان است

شهبازی گفت: معلمان همواره در شرایط سخت کرونایی دست از تلاش بر نمی دارند و نقش مهمی در تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم دارند.

27 شهریور 1400

کرونا در لرستان بحرانی است

استاندار لرستان گفت: شرایط شیوع کرونا در استان و ابتلای شهروندان مطلوب نیست و احتمال بدتر شدن این شرایط وجود دارد.

16 شهریور 1400

برخورد با بانک هایی که مصوبات ستاد تسهیل را اجرا نکنند

خبرنگاران/خوزستان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: بانک ها باید مصوبات ستاد تسهیل را اجرایی نمایند و هر بانکی که بخواهد در اجرای مصوبات ستاد تسهیل کوتاهی کند، به وسیله محاکم دادگستری وارد عمل خواهیم شد و با آن برخورد خواهیم کرد.

21 تیر 1400

تصمیمات مهم درباره بورس از زبان قالیباف

خبرنگاران : رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس حامی سهامداران خرد زیان دیده از سیاست های غلط است.

3 خرداد 1400

فرم ویرایش شده ثبت سفارش، مبنای اظهار ارزش کالا نهاده شد

تهران (پانا) - دبیر اتحادیه واردکنندگان نهاده های دام وطیور گفت که قیمت کالاهای اساسی برای واردکنندگان در بازه زمانی 16 مردادماه 97‬ تا پنجم مردادماه 98‬ بر مبنای فرم ویرایش شده ثبت سفارش ها محاسبه می گردد و همین نرخ ها مبنای محاسبه برطرف تعهد ارزی واردکنندگان...

3 اردیبهشت 1400

خبرنگاران استاندار کرمان: مدیران تا رفع مسائل در کنار مردم باشند

کرمان - خبرنگاران - استاندار کرمان با اشاره به سفرهای شهرستانی و منطقه چترود گفت: کمترین اقدام پرسیدن احوال شهروندان است و به اعتبار شهدا و جانبازان نباید پشت میز نشست، باید تا رفع مسائل در میدان و کنار مردم باشیم.

5 فروردین 1400

شرح دادستانی در خصوص احضار آذری جهرمی، آزادی وزیر ارتباطات با قرار التزام

روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران گفت: پرونده قضایی آذری جهرمی با شکایت تعداد زیادی از اشخاص حقیقی و حقوقی تشکیل شده که در متن تقطیع شده منتشره اغلب این موارد اتهامی حذف شده است.

2 اسفند 1399

ارائه نسخه ای از قرارداد اعطای وام به تسهیلات گیرنده الزامی است

بانک ها و موسسات اعتباری موظف هستند مصوبات شورای پول و اعتبار و بخشنامه های بانک مرکزی مبنی بر لزوم در اختیار قرار دادن نسخه ای از قراردادهای تسهیلات بانکی به تسهیلات گیرنده/ وثیقه گذار/ضامن را رعایت کنند.

5 بهمن 1399

موافقت نمایندگان با پیشنهادات تقویت بنیه دفاعی

تهران (پانا) - وزیر دفاع از موافقت نمایندگان کمیسیون امنیت ملی مجلس با پیشنهادات حوزه نیروهای مسلح درباره تقویت بنیه دفاعی اطلاع داد.

2 بهمن 1399
تعداد: (34)