تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم، مرهون زحمات معلمان است

به گزارش نقطه سر خط، شهبازی گفت: معلمان همواره در شرایط سخت کرونایی دست از تلاش بر نمی دارند و نقش مهمی در تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم دارند.

تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم، مرهون زحمات معلمان است

به گزارش خبرنگار از، شهبازی فرماندار هلیلان و رییس شورا در پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان، گفت: تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم، مرهون زحمات و تلاش های معلمان گرامی است که در شرایط سخت کرونایی دست از تلاش بر نمی دارند.

او همچنین همکاری ادارات سطح شهرستان با آموزش و پرورش را حائز اهمیت دانست و گفت: مصوباتی که در جلسه شورا به تصویب می رسند نیازمند همکاری ادارات و سازمان های سطح شهرستان به منظور به نتیجه رسیدن و اجرایی شدن این مصوبات می باشد.

در ادامه باقری رئیس اداره آموزش و پرورش و دبیر شورا هم ضمن عرض خوشامدگویی خدمت اعضا و حاضرین مطالبی چند از مسائل و خواسته های همکاران و اعضای شورا در جلسه را برشمرد و بیان نمود: اقدامات لازم برای آغاز سال تحصیلی تازه و بازگشایی باشکوه مدارس اجرا شده.

او همچنین مسائلی از قبیل نبود فضای آموزشی کافی در شهر توحید را بیان نمود و اضافه نمود: با تلاش ها و پیگیری های فرماندار و بنیاد علوی بخشی از تجهیزات و امکانات آموزشی برای این اداره فراهم شده است.

ن

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم، مرهون زحمات معلمان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم، مرهون زحمات معلمان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید