همه اخبار و مقاله ها

در بازی آنلاین Content Warning باید مسخره ترین ویدیوها را بسازید تا وایرال شوید

در حدود 10 سال اخیر ما شاهد رشد بسیار زیاد فضای مجازی شدیم. جایی که کاربران مختلف می توانند با یکدیگری ارتباط گرفته و در کوشش هستند تا محتواهای مختلفی را به اشتراک بگذارند. یکی از نکات مهم در صفحات مجازی بحث دیده شدن و معروفیت است و همین موضوع باعث شده که...

25 فروردین 1403

برترین زمان ورزش در رمضان چه موقع است؟

وقتی قرار است روزه بگیرید یعنی الگوی خواب شما از حالت نرمال خارج می گردد، مصرف مایعات در طول روز قطع می گردد و در نتیجه پیروی از یک برنامه ورزشی همیشگی می تواند سخت باشد. اما وقتی برترین زمان ورزش در رمضان را بدانید و تمرین های مناسب را در ساعت های مناسب...

24 اسفند 1402

فضانوردان چقدر حقوق می گیرند؟

ناسا در حال جذب نیرو برای سفر به مریخ و سایر اکتشافات فضایی است؛ اما فکر می کنید فضانوردان چقدر حقوق می گیرند؟

21 اسفند 1402

پروانه ها به یاد می آورند که روزی کرم بودند؟

پروانه ها و شب پره ها چرخه زندگی بسیار غیرمعمولی دارند. آنها که در ابتدا لاروهای کوچکی هستند، در پیله خود برای هفته ها می مانند و در شگفتی به شکل پروانه ای زیبا ظاهر می شوند و بیرون می آیند.

28 بهمن 1402

مقایسه موتورولا ریزر 40 اولترا با گلکسی زد فلیپ 5؛ پرچم داران شیک و جمع وجور

در سال های اخیر گوشی های تاشو دوباره به سرعت محبوبیت پیدا کرده اند و در این زمینه می توان گفت که گوشی های سامسونگ زد فلیپ 5 و موتورولا ریزر 40 اولترا به پختگی لازم رسیده اند.

10 بهمن 1402

این بی ام و خاص 70 میلیارد تومان می ارزد ، عکس

بی ام و در نوامبر 2022 از 3.0 CSL به عنوان قدرتمندترین خودروی شش سیلندر خود رونمایی کرد و اظهار داشت که تنها 50 دستگاه از این مدل را با شماره گذاری جداگانه خواهد ساخت. این شرکت جزئیاتی در مورد قیمت خودرو در آن زمان فاش نکرد، اما واضح بود که این خودرو به گران ترین...

30 دی 1402

کشف سایه های مرموز روی حلقه های زحل، عکس

دیجیاتو نوشت: تلسکوپ فضایی هابل تصویر تازه ای از سایه های مرموز روی حلقه های زحل گرفته است. این سایه ها که اخترشناسان به آن ها Spokes می گویند، ماهیتی ناشناحته دارند و اگرچه در تصاویر کوچک به نظر می رسند، درواقع می توانند از نظر عرض و قطر بزرگ تر از سیاره...

7 دی 1402

اظهارنظر عجیب سینماگر مشهور درباره هوش مصنوعی و بمب اتم

دیجیاتو نوشت: بحث داغ هوش مصنوعی همچنان ادامه دارد و در جدیدترین اظهارنظر پیرامون این فناوری نوبت به ریدلی اسکات، کارگردان مشهور فیلم هایی همانند گلادیاتور و بلید رانر رسیده است. او در مصاحبه ای هوش مصنوعی را به یک بمب هیدروژنی فنی تشبیه کرد.

6 آذر 1402

30 پروژه گردشگری فارس آماده بهره برداری است

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهگی، صنایع دستی و گردشگری فارس گفت: 30 پروژه گردشگری این استان شامل هتل، هتل آپارتمان، بوتیک هتل، اقامتگاه بومگردی، اقامتگاه سنتی و شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری آماده بهره برداری است.

6 مهر 1402

مجری اینترنشنال خداحافظی کرد

سیما ثابت مجری شبکه اینترنشنال از این شبکه کناره گیری کرد.

15 شهریور 1402

بیگانه هراسی یا زینوفوبیا چیست

بیگانه هراسی یک ترس مداوم و شدید از غریبه ها است. ترس از غریبه ها یک فوبی خاص است که نوعی اختلال اضطرابی در راهنمای تشخیصی و آماری اختلالات روانی، ویرایش پنجم می باشد. فوبیای خاص یک ترس تعیین و مداوم از یک شیء، محیط، فعالیت یا موقعیت خاص محسوب می گردد.

31 مرداد 1402

کمیته فنی سرمایه گذاری گردشگری در اردبیل با اجرای هشت طرح موافقت کرد

ایرنا/ براساس خبرهای واصله، کمیته فنی سرمایه گذاری گردشگری در اردبیل با اجرای هشت طرح موافقت کرد.

21 مرداد 1402

کشف عجیبی که نظریات علمی را زیر سوال برده!

دیجیاتو نوشت: مواد درون ستاره ها معمولاً ترکیب یکنواختی در کل جرم آن ها دارند. اما حالا اخترشناسان یک ستاره کوتوله سفید دو وجهی کشف کرده اند که هرکدام از وجه های آن از عنصری متفاوت ساخته شده است. این مغایر نظریه های علمی ما است.

30 تیر 1402

جزئیات حادثه سقوط هواپیما در تاکستان ، آخرین شرایط سرنشینان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: در اخبار اولیه اعلام شد که هواپیمای سمپاش در تاکستان سقوط نموده که شاید به علت عدم تخصص افراد حاضر در صحنه حادثه بوده، در صورتی که این هواپیما یک هواپیمای آموزشی فوق سبک بوده است.

30 تیر 1402

اطراف اردبیل چه جاذبه های دیدنی ای وجود دارد؟

تابه حال سفری به استان زیبای اردبیل داشته اید؟ با کدام یکی از جاذبه های توریستی اردبیل آشنایی دارید؟ آیا جاذبه های زیبای اطراف اردبیل را می شناسید؟

11 تیر 1402

این بازیکن در استقلال باشد آبی پوش نمی شوم ، پاسخ قاطع گزینه اصلی آبی ها

بازیکن سابق آبی ها در گفت و گویی اظهار داشت با حضور یک بازیکن در استقلال پیراهن این تیم را نمی پوشد.

30 خرداد 1402

قیمت گوشی های شیائومی سه شنبه 23 خرداد 1402

خبرنگاران- پوکو X4 پرو جزو میان رده های محبوب شیائومی است و با 128 گیگ فضای ذخیره سازی 13 میلیون تومان فروخته می گردد. نسخه 256 گیگ پوکو X4 پرو را تقریبا 200، 300 هزار تومان بیشتر می فروشند و می گردد با 13 میلیون و 500 هزار تومان سراغ نسخه تازه آن یعنی پوکو X5 پرو رفت.

25 خرداد 1402

دردناک ترین نیش جهان، معادل گلوله خوردن و سوختن با ذغال داغ!، عکس

نیش مورچه گلوله زن چنان دردناک است که به گفته قربانیان فرقی با گلوله خوردن ندارد و اثر آن تا 24 ساعت ادامه پیدا می کند!

14 خرداد 1402

رییسی به اندونزی رسید ، عکس

سید ابراهیم رییسی رییس جمهور کشورمان که برای سفر به اندونزی راهی این کشور شده است ، به جاکارتا رسید.

2 خرداد 1402

چند پیشنهاد کاربردی متفاوت برای بسته بندی هدیه

هدیه ها ممکن است مقرون به صرفه باشند، ممکن است خیلی گران قیمت، و این بیشتر از آن که نشان دهنده سلیقه و شخصیت شما باشد، نشان دهنده بودجه ای است که برای هدیه در نظر گرفته اید، اما بسته بندی هدیه، بیشتر از هر چیز سلیقه و شخصیت شما را نشان می دهد.

29 اردیبهشت 1402
تعداد: (932)