نفرت ملی از خودروسازی در کشور شکل گرفته است

به گزارش نقطه سر خط، مازیار بیگلو معتقد است که به نقطه ای رسیدیم که قطعه ساز، خودروساز، مردم و مجلس ناراضی هستند و در نهایت یک نفرت ملی از خودروسازی در کشور به وجود آورده ایم.

نفرت ملی از خودروسازی در کشور شکل گرفته است

به گزارش گروه سیاسی نقطه سر خط به نقل از روابط عمومی؛ مازیار بیگ لو دبیر انجمن قطعه سازان خودرو با حضور در برنامه فرامتن شبکه افق گفت: عمده قطعات ایربگ وارداتی است، ولی در زمینه فراوری کیسه هوا و چاشنی انفجاری، خودکفا شده ایم.

وی اضافه نمود: انجمن قطعه سازان کاملا آماده است که اگر تخلفی در زمینه واردات قطعات مربوط به ایربگ انجام شده، پیگیری کاملی انجام دهد؛ اما آنچه تا به امروز آنالیز شده این است که تا به امروز خطایی در زمینه قطعات ایربگ صورت نگرفته است.

دبیر انجمن قطعه سازان خودرو معتقد است: در کشور استاندارد های 85 گانه ای خودرو وجود دارد که متاسفانه همه آن ها بر روی پلتفرم های قدیمی موجود، قابل اجرا شدن نیستند.

بیگ لو با بیان اینکه صنعت خودرو و قطعه را دچار ضعف نموده ایم، گفت: به نقطه بدینه در مقابل نقطه بهینه رسیده ایم، یعنی قطعه ساز، خودروساز، مردم و مجلس ناراضی هستند و در نهایت یک نفرت ملی از خودروسازی در کشور به وجود آورده ایم.

وی خاطر نشان کرد: روش های تست فراوریکنندگان ایربگ در حال هماهنگ سازی و استانداردسازی است تا از این پس شاهد تصادفات و تلفاتی مثل حادثه بهبهان نباشیم.

دبیر انجمن قطعه سازان خودرو یادآور شد: متاسفانه سیاست های مالی کشور، خودروسازی را به سمت و سویی سوق داده که از ارتقاء کیفیت محصول ناتوان شدند و این بدترین اتفاق است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "نفرت ملی از خودروسازی در کشور شکل گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نفرت ملی از خودروسازی در کشور شکل گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید