اخبار صنعت

کشف عجیبی که نظریات علمی را زیر سوال برده!

دیجیاتو نوشت: مواد درون ستاره ها معمولاً ترکیب یکنواختی در کل جرم آن ها دارند. اما حالا اخترشناسان یک ستاره کوتوله سفید دو وجهی کشف کرده اند که هرکدام از وجه های آن از عنصری متفاوت ساخته شده است. این مغایر نظریه های علمی ما است.

30 تیر 1402

جزئیات حادثه سقوط هواپیما در تاکستان ، آخرین شرایط سرنشینان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: در اخبار اولیه اعلام شد که هواپیمای سمپاش در تاکستان سقوط نموده که شاید به علت عدم تخصص افراد حاضر در صحنه حادثه بوده، در صورتی که این هواپیما یک هواپیمای آموزشی فوق سبک بوده است.

30 تیر 1402

10 کاراکتر باهوش کمیک استریپ ها که درس های بزرگی به ما می آموزند

کاراکتر های کمیک استریپ اغلب بازتابی از زندگی روزمره ما هستند. آن ها افرادی واقعی در واقعیتی غلو شده هستند و به نویسندگان و هنرمندان این امکان را می دهند تا کمدی شهودی زیبایی را با قالب سریالی بسازند. در حالی که برخی از این چهره های ماندگار ساخته شده...

12 اردیبهشت 1402

طرز تهیه سوپ دال عدس؛ مخصوص روز های سرد

خبرنگارانـ سوپ یکی از محبوب ترین پیش غذا های دنیاست که در بسیاری از رستوران ها به صورت پیش غذا و غذای اصلی در انواع و طعم های گوناگون سرو می گردد. سوپ بعلاوه به علت داشتن سبزیجات، مرغ، حبوبات و مواد لبنی مثل شیر و خامه ارزش غذایی بالایی دارد و می تواند...

10 بهمن 1401

خبر مهم وزیر اقتصاد درباره واگذاری سهام عدالت به 3 گروه نو

وزیر اقتصاد درباره آخرین شرایط سهام عدالت به 3 گروه تازه گفت: مصوبه دولت در این زمینه صورت گرفته و به زودی با تایید مجلس آن را نهایی می کنیم.

7 بهمن 1401

پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا یکشنبه 11 دی ماه 1401

آسمان تهران امروز آفتابی است و دما در طول شب از یک درجه به مرور و در طول روز به ده درجه می رسد بعلاوه هوای مرکز در شرایط ناسالم برای همه گروه ها قرار گرفته است.

13 دی 1401

ویژگی های منحصر به فرد ماشین چینی کوچک دارای مجوز واردات!

در این مطلب قصد داریم به آنالیز نسخه فیس لیفت MG 3 بپردازیم و مشخصات فنی، امکانات رفاهی و قیمت این هاچ بک را زیر ذره بین قرار دهیم.

9 آذر 1401

پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا یکشنبه 6 آذرماه ماه 1401

آسمان تهران امروز آفتابی و در بعضی ساعات ابری پیش بینی شده است و دما در طول شب از نه درجه به مرور و در طول روز به هفده درجه می رسد. آب و هوای تهران امروز علی رغم بارندگی همچنان در شرایط ناسالم برای گروه های حساس واقع شده است.

5 آذر 1401

20 درصد افراد جامعه از آفت دهان رنج می برند

یک فوق تخصص روماتولوژی بچه ها گفت: آفت دهان یکی دردناک ترین دردهایی است که در قسمت داخلی دهان دیده می گردد.

29 آبان 1401

مرکبات در مرکز مقرون به صرفه می گردد؟

تعدادی غرفه در میادین میوه و تره بار تهران برای عرضه مرکبات به باغداران مازندرانی با تخفیف ویژه اختصاص خواهد یافت.

10 آبان 1401

رتبه نخست بهترین دانشگاه ایران برای نوشیروانی بابل

دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، جایگاه نخست را در میان دانشگاه های صنعتی کشور کسب کرد.

8 آبان 1401

صادرات قزل آلا به 5 هزار تن می رسد

مدیرعامل اتحادیه تعاونی ماهیان سردآبی گفت: قیمت کنونی هر کیلو قزل آلا در عمده فروشی تهران 75 تا 80 هزار تومان است.

30 مهر 1401

آموزش 500 جوان برای اشتغال در طرح های نفت و گاز در هرمزگان

500 جوان بومی جویای کار هرمزگانی برای اشتغال در طرح های نفت و گاز استان در مراکز فنی و حرفه ای آموزش می بینند.

27 مهر 1401

شرایط فعالیت خوشه های صنعتی در حوزه بسته بندی در استان قزوین چگونه است؟

مدیر توسعه صنعتی شرکت شهرک های صنعتی گفت: یکی از دلیل های سفارش بسته بندی به خارج از استان ایجاد نشدن بعضی از ظرفیت ها در استان است.

21 مهر 1401

تکمیل مرحله نخست هوشمندسازی منطقه ها حفاظت شده لرستان

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: هوشمندسازی منطقه ها حفاظت شده این استان در دستور کار قرار گرفته و تا به امروز مرحله نخست این طرح تکمیل شده است.

18 مهر 1401

امکانات هیجان انگیز اولین ساعت هوشمند گوگل، عکس

گوگل از گوشی های سری پیکسل 7 به همراه ساعت هوشمند پیکسل واچ رونمایی کرد. این ساعت هوشمند برخلاف اپل واچ و البته مشابه ساعت های اندرویدی ، از طراحی دایره ای بهره می برد و در رنگ های مشکی، نقره ای و رزگلد به فروش می رسد.

17 مهر 1401

ارائه تصویر آرامبخش از کشور

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در یادداشتی با عنوان چشم انداز گردشگری و میراث فرهنگی ایران گفت: رونق گردشگری یکی از راه های حفظ و اشاعه میراث فرهنگی و صنایع دستی کشور است.

12 شهریور 1401

ناصرالدین شاه میهمان دربار انگلیس

خبرنگاران - ناصرالدین شاه قاجار اولین پادشاه ایرانی بود که در رأس هیئت حاکمه برای بازدید از تمدن و تکنولوژی غرب راهی اروپای مدرن شد.

31 مرداد 1401

فهرست قیمت 39 مدل ساعت اسپریت زنانه شیک

ساعت مچی یکی از اکسسوری های مورد علاقه خانم ها و آقایان است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی ، ساعت های مچی نه تنها زمان را نشان می دهند ، بلکه با ویژگی های کاربردی بسیار متفاوت در زندگی روزمره کاربران جای می گیرند. یکی از ساعت های مچی محبوب اسپریت است که به...

23 مرداد 1401

اقامت در کانادا و سریع ترین راه های مهاجرت

کانادا با دشت ها و کوهستان های بی نظیر، شاخص های بالای اجتماعی، سیاسی و مالی و سیستم بهداشتی و سلامتی کارآمد جزو مقصدهای مشهور و معروف مهاجرت در دنیاست. خیلی از ایرانی هم علاقه دارند به این کشور بروند و در آن جا زندگی تازه ای را آغاز نمایند به طوری که در...

13 مرداد 1401
تعداد: (152)