امکانات هیجان انگیز اولین ساعت هوشمند گوگل، عکس

به گزارش نقطه سر خط، گوگل از گوشی های سری پیکسل 7 به همراه ساعت هوشمند پیکسل واچ رونمایی کرد. این ساعت هوشمند برخلاف اپل واچ و البته مشابه ساعت های اندرویدی ، از طراحی دایره ای بهره می برد و در رنگ های مشکی، نقره ای و رزگلد به فروش می رسد.

امکانات هیجان انگیز اولین ساعت هوشمند گوگل، عکس

به گزارش خبرگزاری نقطه سر خط، گوگل برای ساخت این ساعت هوشمند از فولاد ضد زنگ استفاده نموده که البته 80 درصد آن بازیافتی است. این ساعت هوشمند گوگل به تراشه اگزینوس 9110 سامسونگ مجهز شده که از چیپ کمکی Cortex M33 هم بهره می برد.

گوگل بعلاوه برای پیکسل واچ از 2 گیگابایت رم به همراه 32 گیگابایت حافظه داخلی استفاده نموده و اتصالات آن شامل بلوتوث 5 ، وای فای ، پرداخت به وسیله NFC و GPS می گردد .

این گجت از سنسور سنجش اکسیژن خون، ECG ، قابلیت ردیابی خواب و بعلاوه ویژگی های سلامتی فیت بیت بهره می برد. در این محصول بعلاوه از اسپیکر به همراه میکروفن استفاده و تا عمق 50 متری در برابر نفوذ آب مقاوم است.

گوگل پیکسل واچ را یک باتری 294 میلی آمپر ساعتی تامین می نماید که طبق ادعای گوگل، تا 24 ساعت شارژدهی دارد. مانند سایر ساعت های هوشمند موجود در بازار، این محصول گوگل هم به وسیله شارژر مغناطیسی، شارژ می گردد. پیکسل واچ به سیستم عامل Wear OS 3.5 مجهز شده که با کشیدن به سمت چپ و راست می توانید به قابلیت های اصلی دسترسی پیدا کنید.

بعلاوه برای این محصول واچ فیس های متنوعی توسعه پیدا نموده و بعلاوه به سرعت به هدفون ها متصل می گردد . پیکسل واچ با قیمت 349 دلار برای نسخه وای و با قیمت 399 دلار برای نسخه LTE روانه بازار می گردد از تاریخ 13 اکتبر (21 مهر) در کشورهای ایالات متحده، بریتانیا، ایرلند، فرانسه، آلمان، تایوان، ژاپن و استرالیا عرضه می گردد .

5858

منبع: خبرآنلاین

به "امکانات هیجان انگیز اولین ساعت هوشمند گوگل، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکانات هیجان انگیز اولین ساعت هوشمند گوگل، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید