اخبار اقتصادی

فضانوردان چقدر حقوق می گیرند؟

ناسا در حال جذب نیرو برای سفر به مریخ و سایر اکتشافات فضایی است؛ اما فکر می کنید فضانوردان چقدر حقوق می گیرند؟

21 اسفند 1402

مقایسه موتورولا ریزر 40 اولترا با گلکسی زد فلیپ 5؛ پرچم داران شیک و جمع وجور

در سال های اخیر گوشی های تاشو دوباره به سرعت محبوبیت پیدا کرده اند و در این زمینه می توان گفت که گوشی های سامسونگ زد فلیپ 5 و موتورولا ریزر 40 اولترا به پختگی لازم رسیده اند.

10 بهمن 1402

اظهارنظر عجیب سینماگر مشهور درباره هوش مصنوعی و بمب اتم

دیجیاتو نوشت: بحث داغ هوش مصنوعی همچنان ادامه دارد و در جدیدترین اظهارنظر پیرامون این فناوری نوبت به ریدلی اسکات، کارگردان مشهور فیلم هایی همانند گلادیاتور و بلید رانر رسیده است. او در مصاحبه ای هوش مصنوعی را به یک بمب هیدروژنی فنی تشبیه کرد.

6 آذر 1402

قیمت گوشی های شیائومی سه شنبه 23 خرداد 1402

خبرنگاران- پوکو X4 پرو جزو میان رده های محبوب شیائومی است و با 128 گیگ فضای ذخیره سازی 13 میلیون تومان فروخته می گردد. نسخه 256 گیگ پوکو X4 پرو را تقریبا 200، 300 هزار تومان بیشتر می فروشند و می گردد با 13 میلیون و 500 هزار تومان سراغ نسخه تازه آن یعنی پوکو X5 پرو رفت.

25 خرداد 1402

چند پیشنهاد کاربردی متفاوت برای بسته بندی هدیه

هدیه ها ممکن است مقرون به صرفه باشند، ممکن است خیلی گران قیمت، و این بیشتر از آن که نشان دهنده سلیقه و شخصیت شما باشد، نشان دهنده بودجه ای است که برای هدیه در نظر گرفته اید، اما بسته بندی هدیه، بیشتر از هر چیز سلیقه و شخصیت شما را نشان می دهد.

29 اردیبهشت 1402

مکمل پروتئینی چیست و چه فوایدی در تغذیه دارد؟

پروتئین نقشی حیاتی در عملکرد روزانه بدن شما ایفا می نماید و برای رشد عضلات، التیام آسیب های جسمانی، فراوری مثل و حفظ عملکرد بی نقص سیستم ایمنی لازم است. بدن شما از پروتئین برای ساخت و ترمیم بافت ها استفاده می نماید و همین مسأله آن را به یک درشت مغذی ضروری...

22 فروردین 1402

صندلی ماساژور دست دوم یه انتخاب به صرفه هوشمند و مقرون به صرف

صندلی ماساژور یک دستگاه همواره در دسترس و عالی برای ازبین بردن خستگی و دریافت آرامش است. در هر زمان شما تنها یک دکمه با آرامش فاصله دارید. در زندگی امروزه با وجود استرس های فرواران اهمیت این موضوع هم دو چندان می گردد.

21 فروردین 1402

برترین نوروزم عید سال 77 بود

متولد نخستین روز زمستان است، اما بهار را هم مثل زمستان دوست دارد. او این روزها چشم به بهار دارد و نو شدن رخت درختان.

5 فروردین 1402

همه چیز همه جا ... جایزه ادی را هم از آن خود کرد

در هفتاد و سومین دوره اهدای جوایز انجمن تدوین گران سینمای آمریکا (ACE)، تاپ گان: ماوریک و همه چیز همه جا ... برندگان اصلی جوایز شدند.

17 اسفند 1401

نکات مهم در خرید و نصب ویدئو وال و تلویزیون شهری و تالار

ویدئو وال ها و انواع تلویزیون شهری در خط مقدم نمایش بصری هستند و به صنایع، روشی پیشرفته برای تبلیغات، تفریح، توزیع اطلاعات و متحد کردن نیروی کار و مشتریان خود ارائه می دهند. بعلاوه آنالیز قیمت انواع تلویزیون شهری، ویدئو وال یا تلویزیون تالار در هنگام...

20 بهمن 1401

مرد حاکم، زنِ محکوم؛ در تیزر خانواده آرمانی

هم میهن نوشت: تیزری بدون نام و نشان سازنده یا سازندگان آن در روز های اخیر منتشر شده است که محتوای آن قرار است در راستای ترویج و تبلیغ ازدواج به وسیله مقایسه شرایط تجرد و تاهل عمل باشد. تیزر از صبح آغاز می گردد. بازیگر در یک تدوین موازی در دو دنیا تجرد و تاهل...

12 بهمن 1401

خبر مهم وزیر اقتصاد درباره واگذاری سهام عدالت به 3 گروه نو

وزیر اقتصاد درباره آخرین شرایط سهام عدالت به 3 گروه تازه گفت: مصوبه دولت در این زمینه صورت گرفته و به زودی با تایید مجلس آن را نهایی می کنیم.

7 بهمن 1401

خرید شامپو از کدام برند عاقلانه است؟ ، خاتمه افسانه شامپو تخم مرغی

شامپو کلیر برای مو های خشک در حجم 400 میلی لیتری با قیمت 97 هزار و 500 تومان به فروش می رسد. یعنی وقتی به حمام می روید، هر بار سرتان را با شامپو به کف مزین می کنید و به قصد خلاصی از شر چربی و کثافت آنها را چنگ می زنید، تقریبا دارید 244 تومان پول را به باد می دهید....

5 بهمن 1401

هتل اهراب یکی از بهترین هتل های تبریز به شمار می رود

جاذبه ها/ براساس گزارش های بدست رسیده، هتل اهراب یکی از بهترین هتل های تبریز به شمار می رود.

9 دی 1401

اندازه افزایش حقوق کارمندان در سال 1402

افزایش حقوق کارمندان یکی از موضوعاتی است که هر چه به روزهای پایانی سال نزدیک تر می شویم بیشتر درباره آن پرسیده و اخبار آن پیگیری می گردد.

6 دی 1401

ویژگی های منحصر به فرد ماشین چینی کوچک دارای مجوز واردات!

در این مطلب قصد داریم به آنالیز نسخه فیس لیفت MG 3 بپردازیم و مشخصات فنی، امکانات رفاهی و قیمت این هاچ بک را زیر ذره بین قرار دهیم.

9 آذر 1401

دستاوردهای محققان کشور در زمینه خون بند ناف رونمایی می گردد

به گزارش خبرنگاران، آیین گرامیداشت روز جهانی خون بند ناف و پاسداشت خدمات پزشکان و پیشگامان عرصه علوم سلول بنیادی به وسیله بانک خون بند ناف برگزار می گردد.

23 آبان 1401

با این 11 راه حل بهترین استفاده از زمان را تجربه می کنید

امروزه زندگی خیلی از ما به این شکل است که کارهای زیادی برای انجام دادن داریم، ولی وقت کافی برای انجام آن ها را نداریم! اینطور نیست؟ در این شرایط، یکی از بهترین و مهم ترین کارهایی که می توانیم انجام دهیم این است که یاد بگیریم چطور کارآمدتر باشیم و استفاده...

13 آبان 1401

مرکبات در مرکز مقرون به صرفه می گردد؟

تعدادی غرفه در میادین میوه و تره بار تهران برای عرضه مرکبات به باغداران مازندرانی با تخفیف ویژه اختصاص خواهد یافت.

10 آبان 1401

صادرات قزل آلا به 5 هزار تن می رسد

مدیرعامل اتحادیه تعاونی ماهیان سردآبی گفت: قیمت کنونی هر کیلو قزل آلا در عمده فروشی تهران 75 تا 80 هزار تومان است.

30 مهر 1401
تعداد: (234)