نکات مهم در خرید و نصب ویدئو وال و تلویزیون شهری و تالار
به گزارش نقطه سر خط، ویدئو وال ها و انواع تلویزیون شهری در خط مقدم نمایش بصری هستند و به صنایع، روشی پیشرفته برای تبلیغات، تفریح، توزیع اطلاعات و متحد کردن نیروی کار و مشتریان خود ارائه می دهند. بعلاوه آنالیز قیمت انواع تلویزیون شهری، ویدئو وال یا تلویزیون تالار در هنگام خرید یکی از مهم ترین نکات است. در ادامه به آنالیز سایر نکات می پردازیم.
چگونه از بین آنها انتخاب کنیم؟
اگر شما در پی دستیابی به یک روش تازه برای ارائه تبلیغات و اطلاعات کسب و کار خود هستید به جای درستی آمده اید. انواع ویدئو وال و تلویزیون شهری برای کاربردهای مختلفی ارائه شده اند که هر کدام برای منظوری مناسب است.
برای انتخاب ویدئو وال و تلویزیون شهری خود، نیازهای کاربر و برترین فناوری های همراه با راه اندازی خود را در نظر بگیرید. به طور مثال به مدیریت تلویزیون تالار مانند ماتریس، سوئیچ ها و کنترل نماینده هایی اشاره می کنیم که سیگنال های ورودی را پردازش نموده و تصویر، صوت و جلوه ها را روی هر یک از مانیتورها نمایش می دهد.
اهداف تجاری مورد استفاده
قبل از انتخاب و اجرای ویدئو وال و تلویزیون شهری، باید هماهنگ نماینده فناوری را نسبت به اهداف تجاری مرتبط با این استراتژی مطلع کنید. به عنوان مثال، در یک محیط رویداد، این محصول برای نمایش محتوای حامیان رویداد، راهنمایی شرکت نمایندگان به منطقه ها مختلف محل برگزاری و سرگرم نگه داشتن میهمانان با تصاویری مجذوب نماینده بسیار مفید است.
درک فضا
قبل از خرید ویدئو وال و تلویزیون شهری لازم است که فضای نصب را معین کنید. این عوامل هنگام مشخص مقدار مناسب، روشنایی، گام پیکسل، وضوح و توان مورد نیاز وارد عمل می شوند. بعلاوه، سایر عناصر موجود در فضا را در نظر بگیرید. اگر نمایشگر را برای یک نمایشگاه تجاری راه اندازی می کنید و فقط یک غرفه کوچک دارید، یک ویدیو وال بزرگ ممکن است برای شرکت نمایندگان مناسب نباشد و پیغام اصلی شما را کاهش دهد.
درک توانایی های فنی محتوای ویدئو وال و تلویزیون شهری
ویدئوها، تصاویر، صداها، متن و محتواهای دیگر باید برای نوع ویدئو وال یا تلویزیون شهری که استفاده می کنید بهینه شوند. هیچ چیز به مقدار فونت های ریز، ناخوانا و تصاویر با وضوح پایین، یک ویدیو وال را غیرحرفه ای جلوه نمی دهد. هر دو باید به مقدار کافی بزرگ و واضح باشند تا به راحتی قابل درک باشند.
به یاد داشته باشید حتی اگر محتوا در صفحه نمایش لپ تاپ عالی به نظر می رسد، ممکن است در ویدئو وال یا تلویزیون شهری درست دیده نشود.
درک کردن فاصله مشاهده و وضوح صفحه
گام پیکسل در مشخص حداقل فاصله دید لازم برای یک تصویر واضح مهم است. یک گام پیکسل کوچک تر یک ویدئو وال یا تلویزیون شهری با وضوح بالاتر ایجاد می نماید که بیننده می تواند نزدیک تر به آن بایستد و همچنان محتوا را به وضوح ببیند. هر چه پیکسل بیشتر باشد، فاصله دید مورد نیاز بیشتر است.
با داشتن فاصله پیکسلی کوچک تر، تعداد پیکسل های جداگانه روی یک نمایشگر را افزایش می دهید. به عنوان مثال، یک ویدئو وال بزرگ تر از 100 اینچ با گام 4 میلی متری می تواند به راحتی بیش از 200000 پیکسل داشته باشد. یک گام 6 میلی متری روی نمایشگر با همان مقدار کمتر از 100000 خواهد بود. با افزایش پیکسل ها، هزینه ها نیز افزایش می یابد. اگر قرار نیست مخاطبان شما درست در کنار صفحه بایستند، فاصله پیکسل های خود را کاهش دهید و در بودجه خود صرفه جویی کنید.
درک روشنایی و قدرت
هنگام اجاره یا خرید ویدئو وال یا تلویزیون شهری، مهم است که سطح روشنایی را در نظر بگیرید. اول از همه، آیا رویداد شما در فضای داخلی خواهد بود یا در فضای باز؟ اگر روشنایی به درستی تنظیم نشود، نور مستقیم خورشید می تواند اثرات بسیار مخربی بر کیفیت مشاهده داشته باشد. به همین ترتیب، اگر صفحه نمایش در شب یا زمانی که چراغ ها خاموش هستند بیش از حد روشن باشد، بینندگان می توانند چشمان خود را خسته نمایند.
مقدار انرژی مورد نیاز
هنگامی که با روشنایی بیشتر سروکار دارید، با نیازهای انرژی بالاتر نیز سروکار دارید. بیشتر ویدئو وال ها نیازهای برق مختلفی دارند. فرض کنید یک پانل 4 میلی متری در فضای باز دارید که برای هر پنج پنل به یک قطع نماینده 20 آمپر نیاز دارد. بنابراین، برای یک ویدیو وال که عرض آن شش پنل و ارتفاع آن پنج پانل است، شش بریکر 20 آمپری نیاز دارید.
منبع: اتاق