سانگ یانگ رکستون G4 نو وارد بازار شد

به گزارش نقطه سر خط، سانگ یانگ در زبان کره ای به معنی 2 اژدها است که به صورت سنگ یون تلفظ می گردد. سانگ یانگ شرکت خودروساز کره ای است که به عنوان چهارمین شرکت خودروسازی بزرگ این کشور به شمار میرود. در کشورهایی همانند روسیه، هند و قزاقستان کارخانه هایی جهت فراوری بعضی از محصولات خویش دایر نموده است. سانگ یانگ رکستون G4 نو یک شاسی بلند لوکس است که به وسیله رامک خودرو به بازار عرضه شد.

سانگ یانگ رکستون G4 نو وارد بازار شد

این خودرو با شاسی مستقل روی قابلیت های آفرودی تمرکز دارد و در کنار آن لیست بلندبالایی از تجهیزات رفاهی باعث شده تا این خودرو در رده لوکس های بازار قرار بگیرد. سانگ یانگ رکستون G4 ازنظر ابعاد، جزء معدود شاسی بلندهای 7نفره بازار است. این شاسی بلند کره ای که با مدل 1399 در بازار یافت می گردد، تغییرات جزئی نموده است: به عنوان مثال جلوپنجره تازهی بر روی این نمونه از رکستون G4 نصب شده که یکی از اصلی ترین وجه تمایزهای رکستون G4 مدل 1399 با نسخه های وارداتی 2018 است.

آن طور که مالکان این خودروها می گویند، رامک خودرو سانگ یانگ رکستون G4 تازه را به حواله داران نسخه های وارداتی تخصیص داده و این شاسی بلند آفرودی را با قیمتی نزدیک به 2 میلیارد تومان در اختیارشان گذاشته است. دلالان و سرمایه گذاران برای این خودروی کره ای، قیمتی در بازه 2 میلیارد و 800 میلیون تومان تا 3 میلیارد و 200 میلیون تومان را برای سانگ یانگ رکستون G4 تازه مدل 1399 معین نموده اند. البته باتوجه به رکود حاکم بر بازار خودرو، هنوز هیچ خرید و فروشی برای این خودرو ثبت نشده است.

بیشتر بخوانید: تداوم رکود در بازار خودرو

خودرو سانگ یانگ رکستون G4 از طراحی به روز و پرابهتی برخوردار است. در نمای رو به رو، از طراحی عضلانی برخوردار است که با ماهیت شاسی بلندبودن آن هماهنگی دارد. جلوپنجره ای 6ضلعی با 4 نوار کرومی که تا چراغ های اصلی امتداد دارند و لوگوی سانگ یانگ در مرکز آن دیده می گردد. چراغ ها از گرافیکی زیبا برخوردار است و یک ردیف چراغ ال ای دی به صورت یک نوار بالای چراغ ها مشاهده می گردد که شکلی ابرو مانند برای رکستون G4 ایجاد نموده است. شکل سپر و خطوط روی بدنه، نمایی ایکس مانند دارد و رکاب مشکی جلو آمده حالت تهاجمی به خودرو سانگ یانگ G4 بخشیده است. چراغ های مه شکن خطی مجهز به ال ای دی به زیبایی در دو طرف خودرو قرار گرفته است. این خودرو ازنظر طراحی بیرونی علاوه بر ظاهری زیبا و هیجان انگیز، از هماهنگی زیادی در اجزای بدنه خود برخوردار است و به هیچ عنوان خسته کننده به نظر نمی رسد.

سانگ یانگ رکستون G4 از طراحی تازه کارخانه بهره می برد که هوشمند، مجذوب کننده و زیبا است. این ظاهر زیبا در داخل کابین هم به چشم می خورد. در کابین سانگ یانگ رکستون G4 فضا پوشیده شده از چرم و چوب و آلومینیوم است. نکته مجذوب کننده دیگر درمورد این ماشین لیست کامل آپشن های رفاهی و ایمنی است و حتی می توان آن را از رقبای کره ای یک سروگردن بالاتر دانست.

این خودرو در بازار جهانی با 2 پیشرانه دیزلی و بنزینی عرضه می گردد. باتوجه به شرایط و قوانین بازار ایران، رامک خودرو رکستون G4 را در تنها در نسخه بنزینی به بازار معرفی نموده است؛ به همین علت این شاسی بلند کره ای تنها با پیشرانه 2 لیتری توربو GDi در ایران عرضه می گردد. سانگ یانگ رکستون G4 تازه توانی معادل 222 اسب بخار با گشتاور 350 نیوتن متر را داراست که جعبه دنده 6 سرعته Aisin نیز قدرت را به چرخ های جلو و عقب این SUV می رساند.

سانگ یانگ رکستون G4 در جلو مجهز به سیستم تعلیق جناغی دوبل و مستقل 5 اتصالی در عقب است که برای یک SUV آرایش خوبی است که سیستم 4WD نیمه وقت آن را همراهی می نماید. درکل سانگ یانگ رکستون G4 هم برای شهر مناسب است و هم در آفرود حرف هایی برای گفتن دارد.

بیشتر بخوانید: سانگ یانگ رکستون G4 مدل تازه به بازار می آید

این خودرو دارای امکانات زیادی است که برای نمونه ای از آنها می توان به رادار خطی، رادار نقطه کور، 9 کیسه هوای 3 نقطه ای، سیستم کنترل پایداری، ترمز اتوماتیک در مواقع اضطراری، سیستم ضدواژگونی، تودوزی چرم، رادار پیشگیری از تصادف با عابرپیاده، پشت آمپر نیمه دیجیتال با امکان انتخاب نوع طراحی گرافیکی، جایگاه های جلو برقی با حافظه جایگاه راننده، سردکن جایگاه های جلو، گرمکن جایگاه های جلو و عقب، سنسور نور، سنسور باران، سیستم تهویه دوگانه، گرمکن فرمان، بخارزدایی هوشمند شیشه ها، رینگ های 20اینچی، سانروف، سیستم تهویه ردیف سوم و کمپرسور کولر مستقل، شست و شوی اتوماتیک شیشه های جلو، زاپاس مشابه به لاستیک های اصلی، در صندوق برقی، کروز کنترل، آینه وسط حساس به نور، اتوهلد، ترمز پارک برقی، دوربین 360 درجه، آینه های تاشو برقی، خروجی 2 شاخه برقی 220V با توان 200W، تنظیم 3حالته شرایط دیفرانسیل، آینه وسط حساس به نور و نوربالای اتوماتیک اشاره نمود.

***

شما می توانید اخبار خودرو را در بلاگ نقطه سر خط مطالعه کنید.

منبع: بلاگ دیوار

به "سانگ یانگ رکستون G4 نو وارد بازار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سانگ یانگ رکستون G4 نو وارد بازار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید