کسب و کار

فضانوردان چقدر حقوق می گیرند؟

ناسا در حال جذب نیرو برای سفر به مریخ و سایر اکتشافات فضایی است؛ اما فکر می کنید فضانوردان چقدر حقوق می گیرند؟

21 اسفند 1402

این بی ام و خاص 70 میلیارد تومان می ارزد ، عکس

بی ام و در نوامبر 2022 از 3.0 CSL به عنوان قدرتمندترین خودروی شش سیلندر خود رونمایی کرد و اظهار داشت که تنها 50 دستگاه از این مدل را با شماره گذاری جداگانه خواهد ساخت. این شرکت جزئیاتی در مورد قیمت خودرو در آن زمان فاش نکرد، اما واضح بود که این خودرو به گران ترین...

30 دی 1402

30 پروژه گردشگری فارس آماده بهره برداری است

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهگی، صنایع دستی و گردشگری فارس گفت: 30 پروژه گردشگری این استان شامل هتل، هتل آپارتمان، بوتیک هتل، اقامتگاه بومگردی، اقامتگاه سنتی و شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری آماده بهره برداری است.

6 مهر 1402

کمیته فنی سرمایه گذاری گردشگری در اردبیل با اجرای هشت طرح موافقت کرد

ایرنا/ براساس خبرهای واصله، کمیته فنی سرمایه گذاری گردشگری در اردبیل با اجرای هشت طرح موافقت کرد.

21 مرداد 1402

قیمت گوشی های شیائومی سه شنبه 23 خرداد 1402

خبرنگاران- پوکو X4 پرو جزو میان رده های محبوب شیائومی است و با 128 گیگ فضای ذخیره سازی 13 میلیون تومان فروخته می گردد. نسخه 256 گیگ پوکو X4 پرو را تقریبا 200، 300 هزار تومان بیشتر می فروشند و می گردد با 13 میلیون و 500 هزار تومان سراغ نسخه تازه آن یعنی پوکو X5 پرو رفت.

25 خرداد 1402

10 کاراکتر باهوش کمیک استریپ ها که درس های بزرگی به ما می آموزند

کاراکتر های کمیک استریپ اغلب بازتابی از زندگی روزمره ما هستند. آن ها افرادی واقعی در واقعیتی غلو شده هستند و به نویسندگان و هنرمندان این امکان را می دهند تا کمدی شهودی زیبایی را با قالب سریالی بسازند. در حالی که برخی از این چهره های ماندگار ساخته شده...

12 اردیبهشت 1402

تعداد بازیکنان سیمز 4 با رکوردشکنی از 70 میلیون نفر عبور کرد

کمپانی الکترونیک آرتز (Electronic Arts) به تازگی اعلام نموده که تعداد بازیکنان بازی سیمز 4 با رکوردشکنی از 70 میلیون نفر عبور نموده است.

5 اردیبهشت 1402

صندلی ماساژور دست دوم یه انتخاب به صرفه هوشمند و مقرون به صرف

صندلی ماساژور یک دستگاه همواره در دسترس و عالی برای ازبین بردن خستگی و دریافت آرامش است. در هر زمان شما تنها یک دکمه با آرامش فاصله دارید. در زندگی امروزه با وجود استرس های فرواران اهمیت این موضوع هم دو چندان می گردد.

21 فروردین 1402

پرونده ثبت مهارت سنتی تهیه برگه زردآلو و قیسی و بلبلی در فهرست میراث ناملموس تهیه شده است

ایسنا/ براساس خبرهای منتشر گشته، پرونده ثبت مهارت سنتی تهیه برگه زردآلو و قیسی و بلبلی در فهرست میراث ناملموس تهیه شده است.

13 اسفند 1401

نکات مهم در خرید و نصب ویدئو وال و تلویزیون شهری و تالار

ویدئو وال ها و انواع تلویزیون شهری در خط مقدم نمایش بصری هستند و به صنایع، روشی پیشرفته برای تبلیغات، تفریح، توزیع اطلاعات و متحد کردن نیروی کار و مشتریان خود ارائه می دهند. بعلاوه آنالیز قیمت انواع تلویزیون شهری، ویدئو وال یا تلویزیون تالار در هنگام...

20 بهمن 1401

خبر مهم وزیر اقتصاد درباره واگذاری سهام عدالت به 3 گروه نو

وزیر اقتصاد درباره آخرین شرایط سهام عدالت به 3 گروه تازه گفت: مصوبه دولت در این زمینه صورت گرفته و به زودی با تایید مجلس آن را نهایی می کنیم.

7 بهمن 1401

خرید شامپو از کدام برند عاقلانه است؟ ، خاتمه افسانه شامپو تخم مرغی

شامپو کلیر برای مو های خشک در حجم 400 میلی لیتری با قیمت 97 هزار و 500 تومان به فروش می رسد. یعنی وقتی به حمام می روید، هر بار سرتان را با شامپو به کف مزین می کنید و به قصد خلاصی از شر چربی و کثافت آنها را چنگ می زنید، تقریبا دارید 244 تومان پول را به باد می دهید....

5 بهمن 1401

ببینید؛ اولین تریلر فیلم گرن توریسمو از قصه متفاوت آن می گوید

چند ماه پیش برای اولین بار اخبار ساخت یک فیلم سینمایی اقتباسی بر اساس بازی ویدئویی شبیه ساز رانندگی گرن توریسمو شرکت سونی شنیده شد. اکنون شرکت سونی اولین تریلر فیلم سینمایی گرن توریسمو (Gran Turismo) را منتشر نموده است.

26 دی 1401

اندازه افزایش حقوق کارمندان در سال 1402

افزایش حقوق کارمندان یکی از موضوعاتی است که هر چه به روزهای پایانی سال نزدیک تر می شویم بیشتر درباره آن پرسیده و اخبار آن پیگیری می گردد.

6 دی 1401

ویژگی های منحصر به فرد ماشین چینی کوچک دارای مجوز واردات!

در این مطلب قصد داریم به آنالیز نسخه فیس لیفت MG 3 بپردازیم و مشخصات فنی، امکانات رفاهی و قیمت این هاچ بک را زیر ذره بین قرار دهیم.

9 آذر 1401

مرکبات در مرکز مقرون به صرفه می گردد؟

تعدادی غرفه در میادین میوه و تره بار تهران برای عرضه مرکبات به باغداران مازندرانی با تخفیف ویژه اختصاص خواهد یافت.

10 آبان 1401

تریلرها و تصاویر جدیدی از بازسازی رزیدنت اویل 4 منتشر شد

کمپانی کپ کام (Capcom) به تازگی تریلرها، تصاویر و اطلاعات مختلفی را از بازسازی رزیدنت اویل 4 منتشر کرده است که شامل داستان، گیم پلی و جزئیات نسخه های مختلف بازی می شوند.

4 آبان 1401

امکانات هیجان انگیز اولین ساعت هوشمند گوگل، عکس

گوگل از گوشی های سری پیکسل 7 به همراه ساعت هوشمند پیکسل واچ رونمایی کرد. این ساعت هوشمند برخلاف اپل واچ و البته مشابه ساعت های اندرویدی ، از طراحی دایره ای بهره می برد و در رنگ های مشکی، نقره ای و رزگلد به فروش می رسد.

17 مهر 1401

استانبول کارت چیست؟

یکی از مواردی که در استفاده از حمل و نقل عمومی برای کاهش هزینه های تان باید به آن توجه کنید، تهیه استانبول کارت است. مانند کارت های شارژی مترو در داخل ایران، با خرید استانبول کارت می توانید چندین بار آن را شارژ و از آن بهره ببرید. برای اطلاع از محل و نحوه...

28 شهریور 1401

ارائه تصویر آرامبخش از کشور

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در یادداشتی با عنوان چشم انداز گردشگری و میراث فرهنگی ایران گفت: رونق گردشگری یکی از راه های حفظ و اشاعه میراث فرهنگی و صنایع دستی کشور است.

12 شهریور 1401
تعداد: (129)