اطلاعات جدیدی از بازی شبیه ساز زندگی Harvestella منتشر شد

به گزارش نقطه سر خط، کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix) و استودیوی Live Wire به تازگی اطلاعات جدیدی را از بازی شبیه ساز زندگی و نقش آفرینی هاروستلا (Harvestella) منتشر نموده اند.

اطلاعات جدیدی از بازی شبیه ساز زندگی Harvestella منتشر شد

در این بازی، قهرمان داستان روی تپه ای نزدیک به دهکده Lethe در حالی که به وسیله دکتری با نام کرس (Cres) نجات یافته، بیدار می گردد. در این میان یک جسم شهاب سنگ مانند در آسمان در حال سوختن است و به شمال دهکده می افتد. یک اومن (Omen) زخمی در داخل شی پیدا می گردد. گفته می گردد که آن ها سرچشمه مصیبت هایی هستند که بر این دنیا می آید. قهرمان داستان ما زندگی تازه خود را آغاز نموده و در یک خانه خالی روی تپه مراقب اومن زخمی است. اومن ها مورد نفرت و ترس انسان ها هستند. آن ها خود را در زره هایی ضخیم می پوشانند و تحقیقاتی را در Seaslights انجام می دهند. اگرچه انگیزه آن ها ناشناخته است اما به علت چنین اقداماتی، تعداد زیادی از مردم فکر می نمایند که آن ها پشت وقوع رویداد Quietus است.

در بازی شما همواره در تخت خواب خود در خانه بیدار خواهید شد. چه در مزرعه کار کنید و چه به ماجراجویی بروید، فعالیت های شما در طول روز کاملا به خودتان بستگی داشته و محدود به انجام عمل خاصی نیست. با این حال، با آغاز احساس خواب آلودگی و خستگی شخصیت، اقداماتی که می توانید انجام دهید به مرور محدودتر می شوند و بهتر است که قبل از سرانجام یافتن شب ساعاتی را در خانه استراحت کنید.

دهکده Lethe، در مجاورت Seaslight و نزدیک به تپه ای که به نام Birds Eye Brae شناخته می گردد، قرار داشته و جایی است که قهرمان داستان خانه خود را می سازد. این دهکده با این حال در اوایل بازی پاییزی است، اما چهار فصل را تجربه می نماید. انواع فروشگاه های مفید در این روستا وجود دارند که می توانید وسایل ضروری و روزمره را در آن ها پیدا نموده و بهتر برای ماجراجویی هایتان آماده شوید.

دره هیگان یکی دیگر از منطقه ها بازی است. در واقع راه رسیدن به راه رسیدن به Seaslight از میان دره هیگان می گذرد. ویژگی اصلی این دره شاخ و برگ های خیره نماینده درختان آن است که رنگ قرمز خاصی را نمایان می نمایند. در تعقیب دختری که به سمت Seaslight می رود، قهرمان داستان به اعماق دره هیگان سفر می نماید. در این دره قهرمان با اومنی با نام دیانتوس (Dianthus) روبرو می گردد. . در حالی که او برای اهداف خود به سمت Seaslight می رود، در هیگان گرفتار شده و به وسیله شخصیت اصلی داستان نجات می یابد. این دو در نهایت با یکدیگر به سمت مقصد یکسان خود حرکت می نمایند.

در بازی کلاس های مختلفی وجود دارد که با عنوان شغل یا جاب (Job) شناخته می شوند. هر کلاس سلاح های منحصر به فردی دارد و از مهارت های مشخصی استفاده می نماید. با به خدمت گرفتن یک شخصیت با یک کلاس خاص، قهرمان تحت کنترل بازیکن نیز می تواند از ویژگی های همان کلاس استفاده کند. کلاس تازهی که معرفی شده، Assault Savant نام دارد. این کلاس از علم و هنرهای رزمی استفاده نموده و می تواند ویژگی ها و اثرات حملات خود را با مهارت های مختلف تغییر دهد.

در مبارزات، بازیکنان می توانند از چهار نوع ضعف دشمنان قوی تر مانند باس ها استفاده نمایند. بهره برداری از این موارد باعث پر شدن نوار Break Gauges شده و آسیب بیشتری وارد می نماید. در این میان امکان استفاده از حملات ویژه فراهم می گردد. البته لازم به ذکر است که هر حمله ویژه در هر نبرد تنها یک بار قابل استفاده است. شما بعلاوه می توانید با تقویت رابطه و پیوند خود با همراهانتان، حملات ویژه را بیاموزید.

محصولات پاییزی نیز به تفصیل توضیح داده شده اند و شامل کدو تنبل فانوسی، لوبیای رنگین کمان، رویال بادمجان و بلوط شاهزاده می گردد. بعضی از محصولات را می توان در تمام طول سال برداشت کرد، در حالی که بعضی از انواع میوه ها و سبزیجات، تنها در یک فصل خاص در دسترس هستند. غذاهای تهیه شده با استفاده از این مواد شامل گراتین کدو تنبل فانوسی، کیک پادشاه، خوراک بادمجان و غیره اشاره نمود.

از دیگر ویژگی های بازی می توان به نامه هایی اشاره نمود که حاوی هدایایی از طرف شهردار و شخصیت های مختلف هستند. بعضی از این نامه ها نوعی تشکر و بعضی منجر به ماموریت های تازه می شوند. شما بعلاوه می توانید یک حیوان خانگی یا دام نگهداری کنید که در هنگام گردش در سراسر دنیا می توانید سوار او شده و سریع تر سفر کنید. او حتی ممکن است چیزهای جالبی را کشف کند. افزایش سطح آن باعث تقویت و افزایش عملکرد آن می گردد.

از طرفی ساختن آشیانه برای حیوانات در نزدیکی خانه خود، به شما این امکان را می دهد که پشم، تخم مرغ، شیرو غیره بدست آورید که می توانید از آن ها در آشپزی و موارد دیگر بهره ببرید. شما بعلاوه می توانید تعداد دام هایی را که می توانید از آن ها مراقبت کنید، به مرور زمان با ساخت بیشتر مکان های نگهداری از حیوانات، افزایش دهید.

بازی Harvestella در 4 نوامبر (13 آبان) برای نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. در ادامه می توانید تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "اطلاعات جدیدی از بازی شبیه ساز زندگی Harvestella منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعات جدیدی از بازی شبیه ساز زندگی Harvestella منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید