ببینید؛ اولین تریلر فیلم گرن توریسمو از قصه متفاوت آن می گوید

به گزارش نقطه سر خط، چند ماه پیش برای اولین بار اخبار ساخت یک فیلم سینمایی اقتباسی بر اساس بازی ویدئویی شبیه ساز رانندگی گرن توریسمو شرکت سونی شنیده شد. اکنون شرکت سونی اولین تریلر فیلم سینمایی گرن توریسمو (Gran Turismo) را منتشر نموده است.

ببینید؛ اولین تریلر فیلم گرن توریسمو از قصه متفاوت آن می گوید

شاید میان بازی های مختلف سونی کمتر کسی انتظار داشت که آن ها تصمیم بگیرند که از یک بازی شبیه ساز رانندگی اقتباس سینمایی بسازند. اگرچه گرن توریسمو همواره یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین بازی های تاریخ پلی استیشن بوده است اما به هر حال ساخت یک فیلم بلند سینمایی از آن یک ماجرای دیگر است.

تریلر این فیلم برای اولین بار در کنفرانس سونی در روز چهارشنبه گذشته در نمایشگاه CES نمایش داده شد. در جریان این کنفرانس اعلام شد که این فیلم لایو اکشن قرار است در تاریخ 11 اوت 2023 اکران گردد.

همان طور که در گزارش های قبلی هم اعلام شده بود، این فیلم به کارگردانی نیل بلومکمپ (Neill Blomkamp) کارگردانی خواهد شد. نیل بلومکمپ سابقه کارگردانی فیلم هایی مثل منطقه 9، الیسیوم، چپی و فرار را در کارنامه خود دارد. فیلم نامه فیلم گرن توریسمو به وسیله جیسون هال (Jason Hall) و زک بیلین (Zach Baylin) نوشته شده است که به ترتیب فیلمنامه فیلم هایی مثل اسنایپر آمریکایی و کینگ ریچارد را در کارنامه خود می بینند.

این فیلم بر اساس مسابقه آموزشگاه گرن توریسمو یا همان جی تی آموزشگاه (GT Academy) ساخته شده است که به وسیله نیسان و سونی بین سال های 2008 تا 2016 برگزار گردید و برندگان را در برنامه توسعه راننده (Driver Development Programme) شرکت نیسان قرار داد.

یکی از برجسته ترین و قابل توجه ترین داستان های موفقیت در زندگی واقعی در سری مسابقه های جی تی آموزشگاه مربوط به راننده ای انگلیسی به نام جان ماردنبرو (Jann Mardenborough) است که در سال 2011 قهرمان این مسابقات شد و از آن پس در مسابقه های رانندگی واقعی مختلفی اعم از GP3 Series و مسابقات 24 ساعته لمانز و سری مسابقات Japanese Super GT شرکت نموده است.

اسد قزلباش (Asad Qizilbash) و کارتر سوان (Carter Swan) از پلی استیشن پروداکشنز از جمله تهیه کنندگان فیلم هستند، در حالی که کازونوری یامائوچی (Kazunori Yamauchi)، خالق سری بازی گرن توریسمو و رئیس پولیفونی دیجتال، به عنوان تهیه کننده اجرایی این فیلم فعالیت می نماید.

گرن توریسمو در میان بازی های فعلی سونی قدیمی ترین عنوانی است که همچنان سونی آن را پشتیبانی می نماید و بازی های جدیدی از آن به انتشار می رساند. چندی پیش استودیو پولیفونی دیجتال سالگرد 25 سالگی سری بازی پرطرفدار گرن توریسمو را جشن گرفت و اعلام نمود که این سری بازی در مجموع توانسته بیش از 90 میلیون نسخه فروش کند. به این ترتیب، گرن توریسمو را می توان پرفروش ترین سری بازی پلی استیشن خطاب کرد. جدیدترین بازی عرضه شده از این سری بازی گرن توریسمو 7 است که در سال 2022 منتشر شد و توانست نظر مثبت منتقدان و هواداران را دریافت کند.

منبع: VGC

بازی Gran Turismo 7 مخصوص PS5

1,390,000 تومان

مشاهده و خرید

بازی Gran Turismo 7 مخصوص PS4

1,531,360 تومان

مشاهده و خرید

منبع: دیجیکالا مگ

به "ببینید؛ اولین تریلر فیلم گرن توریسمو از قصه متفاوت آن می گوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ اولین تریلر فیلم گرن توریسمو از قصه متفاوت آن می گوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید