همایشها و نمایشگاه ها

این بی ام و خاص 70 میلیارد تومان می ارزد ، عکس

بی ام و در نوامبر 2022 از 3.0 CSL به عنوان قدرتمندترین خودروی شش سیلندر خود رونمایی کرد و اظهار داشت که تنها 50 دستگاه از این مدل را با شماره گذاری جداگانه خواهد ساخت. این شرکت جزئیاتی در مورد قیمت خودرو در آن زمان فاش نکرد، اما واضح بود که این خودرو به گران ترین...

30 دی 1402

30 پروژه گردشگری فارس آماده بهره برداری است

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهگی، صنایع دستی و گردشگری فارس گفت: 30 پروژه گردشگری این استان شامل هتل، هتل آپارتمان، بوتیک هتل، اقامتگاه بومگردی، اقامتگاه سنتی و شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری آماده بهره برداری است.

6 مهر 1402

نکات مهم در خرید و نصب ویدئو وال و تلویزیون شهری و تالار

ویدئو وال ها و انواع تلویزیون شهری در خط مقدم نمایش بصری هستند و به صنایع، روشی پیشرفته برای تبلیغات، تفریح، توزیع اطلاعات و متحد کردن نیروی کار و مشتریان خود ارائه می دهند. بعلاوه آنالیز قیمت انواع تلویزیون شهری، ویدئو وال یا تلویزیون تالار در هنگام...

20 بهمن 1401

ببینید؛ اولین تریلر فیلم گرن توریسمو از قصه متفاوت آن می گوید

چند ماه پیش برای اولین بار اخبار ساخت یک فیلم سینمایی اقتباسی بر اساس بازی ویدئویی شبیه ساز رانندگی گرن توریسمو شرکت سونی شنیده شد. اکنون شرکت سونی اولین تریلر فیلم سینمایی گرن توریسمو (Gran Turismo) را منتشر نموده است.

26 دی 1401

تغییر بی ام و به رنگ دلخواه ظرف چند ثانیه

شرکت خودروسازی بی ام و در نمایشگاه CES امسال از مفهوم قریب الوقوع i Vision Dee خود رونمایی کرد که یک خودروی مفهومی چشم نواز است که می تواند ظرف چند ثانیه رنگ خود را به 32 رنگ متفاوت تغییر دهد.

21 دی 1401

یوگا بوک تازه رونمایی شد ، حضور پرقدرت لنوو در عرصه فراوری لپ تاپ

تا این لحظه در جریان نمایشگاه سال جاری IFA از محصولات متعددی رونمایی شده که یوگا بوک لنوو را می توان از بهترین محصولات دانست.

11 دی 1401

دستاوردهای محققان کشور در زمینه خون بند ناف رونمایی می گردد

به گزارش خبرنگاران، آیین گرامیداشت روز جهانی خون بند ناف و پاسداشت خدمات پزشکان و پیشگامان عرصه علوم سلول بنیادی به وسیله بانک خون بند ناف برگزار می گردد.

23 آبان 1401
14 شهریور 1401

ارائه تصویر آرامبخش از کشور

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در یادداشتی با عنوان چشم انداز گردشگری و میراث فرهنگی ایران گفت: رونق گردشگری یکی از راه های حفظ و اشاعه میراث فرهنگی و صنایع دستی کشور است.

12 شهریور 1401

ناصرالدین شاه میهمان دربار انگلیس

خبرنگاران - ناصرالدین شاه قاجار اولین پادشاه ایرانی بود که در رأس هیئت حاکمه برای بازدید از تمدن و تکنولوژی غرب راهی اروپای مدرن شد.

31 مرداد 1401

هتل های کرمانشاه ، تجربه اقامت در نزدیکی تاریخ ساسانی

همه این جاذبه ها را نمی توان در یک سفر کوتاه دید. باید در کرمانشاه زندگی نموده باشید تا بتوانید لذت گردش در این شهر را درک کنید. دسترسی خوب این هتل ها به جاذبه های گردشگری و همنشینی آن ها به مهمان نوازی کرمانشاهی ها تجربه اقامتی بی نظیر برای شما خواهد ساخت....

14 مرداد 1401

مرسدس EQS 53 AMG معرفی شد

در آغاز سال 2021 مرسدس بنز از برنامه 47 میلیارد دلاری خود برای انجام تحقیقات در زمینه تأمین و ساخت باتری های مناسب نسل تازه خودروهایش پرده برداشت. همچنین قصد دارد در همه کلاس های متفاوت عملکردی و قیمتی موجود در ترکیب محصولاتش، گزینه های هیبریدی یا کاملاً...

6 مرداد 1401

شروع تدوین سند حوزه صنایع خلاق فرهنگی

وزیر فرهنگ در رونمایی از تفاهم نامه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری گفت: امضای این تفاهم نامه گامی موثر در جهت توسعه صنایع خلاق فرهنگی به شمار می رود.

23 تیر 1401

دومین همایش بانوان کارآفرین صنعت غذا و گردشگری برگزار گردید

ایلنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، دومین همایش بانوان کارآفرین صنعت غذا و گردشگری برگزار گردید.

8 تیر 1401

موزه گردی در لندن

آشنایی با موزه و گالری های لندنیکی از تفریح های مهم در سفر به لندن بازدید از گالری و موزه های این شهر است. در این موزه و گالری های لندن همه چیز پیدا می کنید. وقتی می گوییم همه چیز یعنی از وسایل مربوط به تاریخ باستان گرفته تا وسایل امروزی، در آن ها پیدا...

13 خرداد 1401

ملاقات امیرعبداللهیان با گوترش دبیرکل سازمان ملل

تهران (پانا) - وزیر امور خارجه کشورمان با دبیرکل سازمان ملل ملاقات کرد.

8 خرداد 1401

تورهای چین: موارد روزانه ابتلا به کووید، 19 در چین به بیش از 1500 نفر رسید

خبرگزاری خبرنگاران-ابتلای روزانه به کووید-19 در چین رکورد جدیدی برجا گذاشت.

27 اردیبهشت 1401

دومین نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار می گردد

ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال معاونت علمی با اعلام حمایت از برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات، فراخوان حضور شرکت های دانش بنیان در این رویداد را منتشر کرد.

1 اردیبهشت 1401

شروع جشنواره سفره ایرانی، فرهنگ گردشگری در هتل جهانگردی زاهدان

جشنواره سفره ایرانی، فرهنگ گردشگری از امروز در هتل جهانگردی زاهدان آغاز شد.

10 اسفند 1400

لزوم همکاری و تعامل اعضای شوراها و مسئولان

خبرنگاران/قم سخنگوی شورای شهر قم گفت: اعضای شورا و مسئولان باید در همه زمینه ها همکاری و تعامل داشته باشند.

19 بهمن 1400
تعداد: (44)