سلامتی و پزشکی

برترین زمان ورزش در رمضان چه موقع است؟

وقتی قرار است روزه بگیرید یعنی الگوی خواب شما از حالت نرمال خارج می گردد، مصرف مایعات در طول روز قطع می گردد و در نتیجه پیروی از یک برنامه ورزشی همیشگی می تواند سخت باشد. اما وقتی برترین زمان ورزش در رمضان را بدانید و تمرین های مناسب را در ساعت های مناسب...

24 اسفند 1402

فضانوردان چقدر حقوق می گیرند؟

ناسا در حال جذب نیرو برای سفر به مریخ و سایر اکتشافات فضایی است؛ اما فکر می کنید فضانوردان چقدر حقوق می گیرند؟

21 اسفند 1402

30 پروژه گردشگری فارس آماده بهره برداری است

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهگی، صنایع دستی و گردشگری فارس گفت: 30 پروژه گردشگری این استان شامل هتل، هتل آپارتمان، بوتیک هتل، اقامتگاه بومگردی، اقامتگاه سنتی و شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری آماده بهره برداری است.

6 مهر 1402

بیگانه هراسی یا زینوفوبیا چیست

بیگانه هراسی یک ترس مداوم و شدید از غریبه ها است. ترس از غریبه ها یک فوبی خاص است که نوعی اختلال اضطرابی در راهنمای تشخیصی و آماری اختلالات روانی، ویرایش پنجم می باشد. فوبیای خاص یک ترس تعیین و مداوم از یک شیء، محیط، فعالیت یا موقعیت خاص محسوب می گردد.

31 مرداد 1402

افشای اسرار تابوت های حیوانات مصری

دانشمندان موزه بریتانیا در لندن از فناوری پیشرفته برای مشاهده 6 تابوت حیوانات مصر باستان استفاده کرده اند که بیش از دو هزار سال مهر و موم شده به جای مانده اند.

2 اردیبهشت 1402

مکمل پروتئینی چیست و چه فوایدی در تغذیه دارد؟

پروتئین نقشی حیاتی در عملکرد روزانه بدن شما ایفا می نماید و برای رشد عضلات، التیام آسیب های جسمانی، فراوری مثل و حفظ عملکرد بی نقص سیستم ایمنی لازم است. بدن شما از پروتئین برای ساخت و ترمیم بافت ها استفاده می نماید و همین مسأله آن را به یک درشت مغذی ضروری...

22 فروردین 1402

صندلی ماساژور دست دوم یه انتخاب به صرفه هوشمند و مقرون به صرف

صندلی ماساژور یک دستگاه همواره در دسترس و عالی برای ازبین بردن خستگی و دریافت آرامش است. در هر زمان شما تنها یک دکمه با آرامش فاصله دارید. در زندگی امروزه با وجود استرس های فرواران اهمیت این موضوع هم دو چندان می گردد.

21 فروردین 1402

استفاده بچه ها از شبکه اجتماعی در آمریکا قانونمند شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ان پی آر، این درحالی است که اسپنسر کاکس فرماندار جمهوریخواه این استان دو دستور اجرایی را امضا نموده که طبق آن بچه ها قبل از عضویت در پلتفرم هایی مانند تیک تاک و اینستاگرام نیازمند رضایت والدین هستند.

7 فروردین 1402

برترین نوروزم عید سال 77 بود

متولد نخستین روز زمستان است، اما بهار را هم مثل زمستان دوست دارد. او این روزها چشم به بهار دارد و نو شدن رخت درختان.

5 فروردین 1402

شهرام عبدلی هنوز در کما است

شهرام عبدلی مشغول بازی در سریال آسوده باش به کارگردانی حسن حج گذار با موضوع امام رضا (ع) در مشهد بود که شامگاه شنبه به بیمارستان منتقل می شود و بعد از تشخیص پزشکان تعیین می شود او درگیر عارضه مغزی شده و به کما می رود.

1 اسفند 1401

مرد حاکم، زنِ محکوم؛ در تیزر خانواده آرمانی

هم میهن نوشت: تیزری بدون نام و نشان سازنده یا سازندگان آن در روز های اخیر منتشر شده است که محتوای آن قرار است در راستای ترویج و تبلیغ ازدواج به وسیله مقایسه شرایط تجرد و تاهل عمل باشد. تیزر از صبح آغاز می گردد. بازیگر در یک تدوین موازی در دو دنیا تجرد و تاهل...

12 بهمن 1401

طرز تهیه سوپ دال عدس؛ مخصوص روز های سرد

خبرنگارانـ سوپ یکی از محبوب ترین پیش غذا های دنیاست که در بسیاری از رستوران ها به صورت پیش غذا و غذای اصلی در انواع و طعم های گوناگون سرو می گردد. سوپ بعلاوه به علت داشتن سبزیجات، مرغ، حبوبات و مواد لبنی مثل شیر و خامه ارزش غذایی بالایی دارد و می تواند...

10 بهمن 1401

خرید معتبرترین برندهای تجهیزات کمپینگ و کوه نوردی از فروشگاه پرانا

دریافت اطلاعات کامل در خصوص محصولات پیش از خریدشاید شما هم با مشکل خرید تجهیزات اصل و با کیفیت روبرو شده باشید. خرید تجهیزات طبیعت گردی از بعضی از فروشگاه های فیزیکی، مشکلاتی از جمله عرضه کالاهای کپی به جای اصل و یا کالاهای بی کیفیت با قیمت بالا برای...

18 دی 1401

شهرام ناظری در بیمارستان بستری شد

شهرام ناظری خواننده ایرانی در پی کسالت قلبی در بخش مراقب های ویژه بیمارستان بستری شد.

21 آذر 1401

آنها که فشار خون بالا دارند بخوانند!

بر اساس داده های مطالعه ای تازه که در مجله روانپزشکی عمومی (General Psychiatry) منتشر شد، فشار خون بالا بر چگونگی برخورد افراد با اضطراب تاثیر منفی می گذارد.

12 آذر 1401

20 درصد افراد جامعه از آفت دهان رنج می برند

یک فوق تخصص روماتولوژی بچه ها گفت: آفت دهان یکی دردناک ترین دردهایی است که در قسمت داخلی دهان دیده می گردد.

29 آبان 1401

صحنه جنجالی زد و خورد محسن تنابنده در جنگ جهانی سوم

سکانس هایی از نقش آفرینی محسن تنابنده در جنگ جهانی سوم اثر راه یافته هومن سیدی به اسکار2023 پربازدید شد.

25 آبان 1401

دستاوردهای محققان کشور در زمینه خون بند ناف رونمایی می گردد

به گزارش خبرنگاران، آیین گرامیداشت روز جهانی خون بند ناف و پاسداشت خدمات پزشکان و پیشگامان عرصه علوم سلول بنیادی به وسیله بانک خون بند ناف برگزار می گردد.

23 آبان 1401

با این 11 راه حل بهترین استفاده از زمان را تجربه می کنید

امروزه زندگی خیلی از ما به این شکل است که کارهای زیادی برای انجام دادن داریم، ولی وقت کافی برای انجام آن ها را نداریم! اینطور نیست؟ در این شرایط، یکی از بهترین و مهم ترین کارهایی که می توانیم انجام دهیم این است که یاد بگیریم چطور کارآمدتر باشیم و استفاده...

13 آبان 1401

این نانوای مرکز، مهربانی را جور دیگر معنا نموده است

هر فعالیت و برنامه آموزشی زمانی مؤثر است که از حالت تخصصی صرف خارج گردد و به میان مردم رود، یعنی ساکنان یک کوچه، خیابان و محله خودشان بخواهند آموزش ها را در زندگی شان پیاده و سبک زندگی شان را عوض نمایند.

12 آبان 1401
تعداد: (254)