در بازی آنلاین Content Warning باید مسخره ترین ویدیوها را بسازید تا وایرال شوید
به گزارش نقطه سر خط، در حدود 10 سال اخیر ما شاهد رشد بسیار زیاد فضای مجازی شدیم. جایی که کاربران مختلف می توانند با یکدیگری ارتباط گرفته و در کوشش هستند تا محتواهای مختلفی را به اشتراک بگذارند. یکی از نکات مهم در صفحات مجازی بحث دیده شدن و معروفیت است و همین موضوع باعث شده که افراد زیادی در پی توجه افراد دیگر باشند.
حال اگر شما در پی این هستید تا یک فراوری محتوای خاص در دنیای مجازی داشته باشید، بازی هشدار محتوا (Content Warning) برای شماست. یک بازی چند نفره و بسیار مجذوب نماینده که تجربه معروفیت در فضای مجازی را به شما ارائه می دهد. در این بازی شما باید کوشش کنید تا محتوای خاصی فراوری و بیشتر دیده شوید سپس شما امتیاز بیشتری کسب نموده و در بازی پیشرفت خواهید کرد.
شرکت لندفال (Landfall) یکی از شرکت های بسیار خلاق و بامزه در دنیای گیمینگ است. برای مثال این شرکت در گذشته یک بازی مشابه با پابجی (PUBG) طراحی کرد و نام آن را محل محل کاملاً دقیق مبارزه (Totally Accurate Battlegrounds) گذاشت که به طور کامل مخالف نام اصلی بازی پابجی بود. حال این شرکت تصمیم گرفته تا یک بازی جالب دیگر به نام هشدار محتوا عرضه کند.
بازی هشدار محتوا یک عنوان در سبک همکاری بوده که نیازمند 2 تا 4 بازیکن است. شما باید وارد یک فضای ترسناک بشوید و وقایع خاص را ضبط کنید. سپس شما باید این محتوا را به اشتراک گذاشته و بر اساس تعداد بازدیدی که دریافت می نماید امتیاز بگیرید. در اوایل عرضه این بازی امتیازهای بسیار خوبی برای آن منتشر شده و توانسته شرایط Very Positive را در استیم بدست بیاورد. همینطور اینکه نزدیک به 23 هزار کاربر فعال همزمان داشته و این آمار همچنان در حال رشد است.
در 24 ساعت اول عرضه شما می توانستید این بازی را به صورت رایگان دریافت کنید اما الان دیگر به قیمت 8 دلار تغییر نموده است. بحث اینجاست که این بازی یک تجربه بسیار خاص را در اختیار کاربران قرار داده که در هیچ بازی همکاری دیگری وجود ندارد.
بازی هشدار محتوا به طور کلی بسیار مجذوب نماینده بوده و از همه مهم تر ویژگی های کلیدی شرکت لندفال را دارد. برای مثال طراحی بسیار ساده و Ragdoll شخصیت های بازی باعث شده که شما حس آشنایی نسبت به این بایز داشته باشید. در این بازی همکاری بسیار اهمیت دارد ولی نکته اصلی اینجاست که بازی هشدار محتوا یک عنوان جدی نیست. در نتیجه شما به راحتی می توانید هر کاری انجام دهید و با دوستان خود یک تجربه بسیار جالب را داشته باشید.
بازی هشدار محتوا از لحاظ ساختار شباهت زیادی به بازی لیتال کامپنی (Lethal Company) دارد. در نتیجه افرادی که تجربه این بازی را داشته باشند به راحتی با بازی هشدار محتوا آشنا نخواهند شد. در این بازی شما 3 جایگاه برای موارد مختلف، 4 عدد چراغ قوه و یک عدد دوربین دارید. هدف شما در این بازی این است که به یک تعداد خاصی از بازدید در شبکه اجتماعی بازی یعنی اسپوک تیوب (SpookeTube) برسید و اگر کمتر آن شد مأموریت خود را انجام نداده اید.
بازی هشدار محتوا حالت ترسناک هم دارد ولی صرفاً برای بامزه کردن بازی است. به این شکل که در یک مرحله شما وارد یک کارخانه مخروبه می شوید و باید کوشش کنید که محتوای خاصی بسازید. نکته اصلی اینجاست که در این بازی چندین موجود عجیب هم در پی شما خواهند بود که باید از حمله آن ها برای فراوری محتوا بهره ببرید.
بازی هشدار محتوا در اصل ترسناک نیست ولی از این سوژه ها برای ارائه محتوا استفاده می نماید. کاربران محدودیت در زمینه فیلم برداری دارند و در نتیجه باید کوشش نمایند که برترین سوژه را انتخاب نموده و از آن ویدئو تهیه نمایند. همینطور اینکه تجربه این بازی با دوستان بسیار مجذوب نماینده بوده و یک تجربه بسیار خاص است. در نتیجه بهتر است کاربران کوشش نمایند که در کنار همکاری از این فضا استفاده نموده و محتوای خود را به برترین نحو بسازند. در نتیجه اگر شما در پی تجربه یک بازی بسیار جالب و متفاوت با دوستان هستید، قطعاً این بازی را در فهرست خود قرار دهید.
منبع: PCgamer
منبع: دیجیکالا مگ