این نانوای مرکز، مهربانی را جور دیگر معنا نموده است

به گزارش نقطه سر خط، هر فعالیت و برنامه آموزشی زمانی مؤثر است که از حالت تخصصی صرف خارج گردد و به میان مردم رود، یعنی ساکنان یک کوچه، خیابان و محله خودشان بخواهند آموزش ها را در زندگی شان پیاده و سبک زندگی شان را عوض نمایند.

این نانوای مرکز، مهربانی را جور دیگر معنا نموده است

نقطه سر خط آنلاین - نصیبه سجادی: کاری که سال هاست هواداران محیط زیست کوشش می نمایند آن را انجام دهند و آموزش های زیست محیطی شان را به درون خانه های مردم ببرند و از میان اعضای خانواده یارگیری نمایند که در این کار تا حدودی هم پیروز بوده اند. آمار تفکیک زباله خشک از تر از مبدا، تهیه خشکاله از زباله های خانگی، استفاده از کیسه پارچه ای و... گویای این مدعاست.

هدیه به محیط زیستی ها

درست مثل پارچه نوشته ای که بر سر در یکی از نانوایی های مرکز نصب شده و به مشتریانش وعده می دهد که اگر از کیسه پارچه ای استفاده نمایند سلامت جسم شان تضمین می گردد و برای آنکه افراد بیشتری را به این کار تشویق کند به آنها پاداش هم می دهد یک عدد نان رایگان به کسانی هدیه می گردد که کیسه پارچه ای را همراه خود بیاورند.

این بنر بر سردر یکی از نانوایی های شهر، اول از همه پیغام خوبی دارد برای محیط زیستی ها و آن اینکه اگر نتیجه آموزش های چهره به چهره شان همین یک مورد هم باشد، مایه خوشحالی است و باید آن را به فال نیک بگیرند، چراکه بهتر شدن حال طبیعت از همین جا آغاز می گردد.

این بنر حال ما را هم خوب کرد به عنوان یکی از ساکنانی که در همین محله ها نفس می کشیم و روز زیبایی برای همه ما ساخت که هر روز از کنار این نانوایی می گذریم و شاید یکی از همین روزها همراه با یک کیسه پارچه ای مشتری یکی از نان های وعده داده شده این نانوای نمونه باشند. مخلص کلام هم که نتیجه هر کار خوبی می تواند باشد؛ مهربانی ادامه دارد در خانه های همه مردمان مرکز و هر روز خود را به یک شیوه و راهی نشان می دهد. فقط باید چشم هایمان را بشوییم و جور دیگر ببینیم.

منبع: همشهری آنلاین

به "این نانوای مرکز، مهربانی را جور دیگر معنا نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این نانوای مرکز، مهربانی را جور دیگر معنا نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید