نرم افزار و اپلیکیشن

مقایسه موتورولا ریزر 40 اولترا با گلکسی زد فلیپ 5؛ پرچم داران شیک و جمع وجور

در سال های اخیر گوشی های تاشو دوباره به سرعت محبوبیت پیدا کرده اند و در این زمینه می توان گفت که گوشی های سامسونگ زد فلیپ 5 و موتورولا ریزر 40 اولترا به پختگی لازم رسیده اند.

10 بهمن 1402

بیگانه هراسی یا زینوفوبیا چیست

بیگانه هراسی یک ترس مداوم و شدید از غریبه ها است. ترس از غریبه ها یک فوبی خاص است که نوعی اختلال اضطرابی در راهنمای تشخیصی و آماری اختلالات روانی، ویرایش پنجم می باشد. فوبیای خاص یک ترس تعیین و مداوم از یک شیء، محیط، فعالیت یا موقعیت خاص محسوب می گردد.

31 مرداد 1402

تعداد بازیکنان سیمز 4 با رکوردشکنی از 70 میلیون نفر عبور کرد

کمپانی الکترونیک آرتز (Electronic Arts) به تازگی اعلام نموده که تعداد بازیکنان بازی سیمز 4 با رکوردشکنی از 70 میلیون نفر عبور نموده است.

5 اردیبهشت 1402

سوپرایز گوگل برای کاربران با یک تحول بزرگ

کاربران نسخه تحت وب گوگل ترنسلیت از این پس امکان بارگذاری عکس ها و ترجمه متن داخل آن ها را در اختیار خواهند داشت.

20 اسفند 1401

ببینید؛ اولین تریلر فیلم گرن توریسمو از قصه متفاوت آن می گوید

چند ماه پیش برای اولین بار اخبار ساخت یک فیلم سینمایی اقتباسی بر اساس بازی ویدئویی شبیه ساز رانندگی گرن توریسمو شرکت سونی شنیده شد. اکنون شرکت سونی اولین تریلر فیلم سینمایی گرن توریسمو (Gran Turismo) را منتشر نموده است.

26 دی 1401

تغییر بی ام و به رنگ دلخواه ظرف چند ثانیه

شرکت خودروسازی بی ام و در نمایشگاه CES امسال از مفهوم قریب الوقوع i Vision Dee خود رونمایی کرد که یک خودروی مفهومی چشم نواز است که می تواند ظرف چند ثانیه رنگ خود را به 32 رنگ متفاوت تغییر دهد.

21 دی 1401

تریلرها و تصاویر جدیدی از بازسازی رزیدنت اویل 4 منتشر شد

کمپانی کپ کام (Capcom) به تازگی تریلرها، تصاویر و اطلاعات مختلفی را از بازسازی رزیدنت اویل 4 منتشر کرده است که شامل داستان، گیم پلی و جزئیات نسخه های مختلف بازی می شوند.

4 آبان 1401

اقامت در کانادا و سریع ترین راه های مهاجرت

کانادا با دشت ها و کوهستان های بی نظیر، شاخص های بالای اجتماعی، سیاسی و مالی و سیستم بهداشتی و سلامتی کارآمد جزو مقصدهای مشهور و معروف مهاجرت در دنیاست. خیلی از ایرانی هم علاقه دارند به این کشور بروند و در آن جا زندگی تازه ای را آغاز نمایند به طوری که در...

13 مرداد 1401

تا چند روز قبل از سفر می توانیم بلیط قطار خود را بخریم؟

در این مقاله قصد داریم ببینیم تا چند روز قبل از سفر می توانیم بلیط قطار خود را بخریم؟ این موضوع مهمی است چرا که می توانید بر قیمت، کیفیت سفر و موارد زیادی تاثیر بگذارد. لذا در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر در این باره بخوانیم.

4 مرداد 1401

گوشی نوا Y70 هوآوی را فقط هفته ای دوبار شارژ کنید

یکی از مهمترین دغدغه های روزمره ما شارژ کردن ابزارهای دیجیتالی و هوشمندی است که تمام مدت در حال استفاده از آنها هستیم. لپ تاپ، تبلت، ساعت هوشمند و هندزفری های بی سیم و در راس همه آنها گوشی موبایل هوشمند. حتی گاهی مجبور هستیم به علت استفاده زیاد، این شارژ...

31 تیر 1401

10 سکانس پایکوبی برتر انیمیشن ها را تماشا کنید

موسیقی و پایکوبی بدون شک از عناصر جدایی ناپذیر انیمیشن ها هستند. از ملودی های پاپ و کلاسیک و پایکوبی های آرام و تانگو در انیمیشن های اولیه مانند سیندرلا و زیبای خفته گرفته تا موسیقی های هیپ هاپ و رپ و پایکوبی ها و حرکات تند و کرئوگرافی (طراحی پایکوبی) شده...

12 تیر 1401

خرید پاکت پستی حبابدار

پاکت حبابدار پستی امروزه بعنوان بسته بندی انواع محصولات جهت ارسال از نقطه ای به نقطه دیگر به صورت های مختلفی انجام می گیرد. آنچه که در حمل کالاها اهمیت دارد، محافظت از آن ها در برابر ضربه و سایر مشکلاتی است که در فرایند حمل ممکن است به وجود بیاید. معمولا...

31 اردیبهشت 1401

ساخت فاینال فانتزی 16 با تأخیر روبرو شده است؛ اطلاعات نو در بهار

با توجه به وعده ای که نائوکی یوشیدا، تهیه نماینده بازی فاینال فانتزی 16، در سال 2020 و پس از اولین رونمایی بازی فاینال فانتزی 16 داده بود، بسیاری انتظار داشتند که نمایش جدیدی را از این اثر در سال 2021 مشاهده نمایند اما سال 2021 به اتمام رسید و چنین نشد.

17 اردیبهشت 1401

چگونه سلامت باتری دستگاه های اندرویدی را بررسی کنیم؟

باتری از مهم ترین بخش های گجت های هوشمند بوده که سلامت آن، اهمیت زیادی دارد. باتری تمام گجت های هوشمند با گذشت زمان با مشکلاتی روبرو می شوند و این مسأله برای کاربران، بسیار ناامیدکننده است. هرچه زمان می گذرد، باتری ها نمی توانند عملکرد خوبی همانند روزهای...

5 اردیبهشت 1401

مدیرعامل واتساپ: دوست داریم واتساپ را برای iPad OS عرضه کنیم

مدیرعامل واتساپ طی یک پیغام به کاربران iPad OS بیان نمود که امید خود را از دست ندهند چرا که به احتمال بسیار فراوان باید در آینده ای نزدیک شاهد عرضه نسخه ای مخصوص این سیستم عامل باشیم.

3 اردیبهشت 1401

پرتغال، برنده اولین جایزه مقصد گردشگری در دسترس شد

کشور پرتغال با راه اندازی برنامه همه برای همه در سال 2016 و پیشرفت های خوبی که در ارتقای دسترسی به مقاصد گردشگری داشت، جایزه مقصد گردشگری در دسترس 2019 را برنده شد.

30 فروردین 1401

چگونه پس از ارتقا به ویندوز 11، فضای هارددیسک را آزاد کنیم

ممکن است پس از ارتقا به ویندوز 11، متوجه افزایش فضای اشغال شده هارددیسک کامپیوتر خود شوید. علت این امر، اشغال فضای بیشتری نسبت به ویندوز 10 به وسیله ویندوز 11 نیست؛ بلکه احتمالا به علت پشتیبان گیری از سیستم عال قدیمی است که اندازه زیادی از فضای دیسک شما...

12 بهمن 1400

لباس های هوشمندی که به وای فای وصل می شوند

مهندسان دانشگاه پردو(Purdue University)، روشی ابداع نموده اند تا پارچه های کنونی را به لباس هایی هوشمند و مقاوم در برابر شست و شو تبدیل نمایند.

5 مرداد 1400

5 چیز که از گوشی وان پلاس 9T انتظار داریم

اگر بخواهیم گذشته را در نظر بگیریم، باید امسال شاهد عرضه وان پلاس 9T هم باشیم. محصولی که به احتمال بسیار فراوان از لحاظ سخت افزاری بیشتر به مدل استاندارد پرچم داران اصلی وان پلاس شباهت دارد و با قیمت مناسبی هم در دسترس قرار می گیرد. فعلا خبر خاصی در رابطه...

13 تیر 1400

سیم آخر نوروزی رقابتی شد

تهران (پانا) - سعید فتحی روشن از برگزیدگان برنامه عصر جدید به مسابقه سیم آخر پیوسته است و آیتمی ویژه برای این مسابقه دارد.

22 فروردین 1400
تعداد: (36)