بازی رایانه ای و کنسول بازی

تعداد بازیکنان سیمز 4 با رکوردشکنی از 70 میلیون نفر عبور کرد

کمپانی الکترونیک آرتز (Electronic Arts) به تازگی اعلام نموده که تعداد بازیکنان بازی سیمز 4 با رکوردشکنی از 70 میلیون نفر عبور نموده است.

5 اردیبهشت 1402

ببینید؛ اولین تریلر فیلم گرن توریسمو از قصه متفاوت آن می گوید

چند ماه پیش برای اولین بار اخبار ساخت یک فیلم سینمایی اقتباسی بر اساس بازی ویدئویی شبیه ساز رانندگی گرن توریسمو شرکت سونی شنیده شد. اکنون شرکت سونی اولین تریلر فیلم سینمایی گرن توریسمو (Gran Turismo) را منتشر نموده است.

26 دی 1401

تریلرها و تصاویر جدیدی از بازسازی رزیدنت اویل 4 منتشر شد

کمپانی کپ کام (Capcom) به تازگی تریلرها، تصاویر و اطلاعات مختلفی را از بازسازی رزیدنت اویل 4 منتشر کرده است که شامل داستان، گیم پلی و جزئیات نسخه های مختلف بازی می شوند.

4 آبان 1401

خرید پاکت پستی حبابدار

پاکت حبابدار پستی امروزه بعنوان بسته بندی انواع محصولات جهت ارسال از نقطه ای به نقطه دیگر به صورت های مختلفی انجام می گیرد. آنچه که در حمل کالاها اهمیت دارد، محافظت از آن ها در برابر ضربه و سایر مشکلاتی است که در فرایند حمل ممکن است به وجود بیاید. معمولا...

31 اردیبهشت 1401

ساخت فاینال فانتزی 16 با تأخیر روبرو شده است؛ اطلاعات نو در بهار

با توجه به وعده ای که نائوکی یوشیدا، تهیه نماینده بازی فاینال فانتزی 16، در سال 2020 و پس از اولین رونمایی بازی فاینال فانتزی 16 داده بود، بسیاری انتظار داشتند که نمایش جدیدی را از این اثر در سال 2021 مشاهده نمایند اما سال 2021 به اتمام رسید و چنین نشد.

17 اردیبهشت 1401

لباس های هوشمندی که به وای فای وصل می شوند

مهندسان دانشگاه پردو(Purdue University)، روشی ابداع نموده اند تا پارچه های کنونی را به لباس هایی هوشمند و مقاوم در برابر شست و شو تبدیل نمایند.

5 مرداد 1400

پرفروش ترین بازی های ویدیویی دهه ای که گذشت

وب سایت گجت نیوز - نیما رمضانی: در دهه ای که گذشت، شاهد عرضه تعدادی از پرفروش ترین بازی های تاریخ بودیم. در ادامه با ما همراه باشید و با پرفروش ترین بازی های ویدیویی 10 سال اخیر آشنا شوید.

3 شهریور 1399