ساخت فاینال فانتزی 16 با تأخیر روبرو شده است؛ اطلاعات نو در بهار

به گزارش نقطه سر خط، با توجه به وعده ای که نائوکی یوشیدا، تهیه نماینده بازی فاینال فانتزی 16، در سال 2020 و پس از اولین رونمایی بازی فاینال فانتزی 16 داده بود، بسیاری انتظار داشتند که نمایش جدیدی را از این اثر در سال 2021 مشاهده نمایند اما سال 2021 به اتمام رسید و چنین نشد.

ساخت فاینال فانتزی 16 با تأخیر روبرو شده است؛ اطلاعات نو در بهار

نائوکی یوشیدا در بیانیه نوی که منتشر نموده است، به روزرسانی تازه ای درباره شرایط توسعه این اثر ارائه داده است. او بیان نمود که عوارض ناشی از بیماری همه گیر کووید-19 فرایند توسعه بازی را تقریباً نیم سال به تعویق انداخته است و اطلاعات بزرگ بعدی برای بهار 2022 برنامه ریزی شده است.

او در بیانیه خود با عذرخواهی از هواداران گفته است:

نائوکی یوشیدا که محبوبیت زیادی نزد هواداران سری بازی فاینال فانتزی دارد، در ادامه این بیانیه خود بیان نموده است:

  • فاینال فانتزی 16 نیامده برترین کلیشه های مجموعه را در خود دارد

بازی فاینال فانتزی در حال حاضر برای کنسول پلی استیشن 5 معرفی شده است. با این اوصاف، باید منتظر یک رویداد State of Play یا یک مراسم بزرگ تر از سوی سونی در فصل بهار باشیم تا به احتمال زیاد نمایش نو فاینال فانتزی 16 در جریان آن رونمایی گردد. اگرچه بازی با نیم سال تأخیر روبرو شده، اما اگر در نظر بگیریم که تاریخ اولیه عرضه بازی برای اواخر 2021 در نظر گرفته شده بود، هنوز امکان عرضه این بازی در سال 2022 از بین نرفته است. با این حال، برای اطمینان باید منتظر بمانیم.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "ساخت فاینال فانتزی 16 با تأخیر روبرو شده است؛ اطلاعات نو در بهار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت فاینال فانتزی 16 با تأخیر روبرو شده است؛ اطلاعات نو در بهار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید