موزه گردی در لندن

به گزارش نقطه سر خط، آشنایی با موزه و گالری های لندن

یکی از تفریح های مهم در سفر به لندن بازدید از گالری و موزه های این شهر است. در این موزه و گالری های لندن همه چیز پیدا می کنید. وقتی می گوییم همه چیز یعنی از وسایل مربوط به تاریخ باستان گرفته تا وسایل امروزی، در آن ها پیدا می گردد. با خبرنگاران همراه باشید و با بعضی از این موزه های آشنا شوید:

موزه گردی در لندن

موزه بریتانیا

این موزه با معروفیت دنیای، دربرگیرنده مجموعه ای از وسایل تاریخی و کمیاب از سراسر دنیا است. جالب ترین های این موزه عبارت است از: سنگ روزتا یا سنگ رشید، مجسمه های پارتنون، مومیایی های مصری

موزه ویکتوریا و آلبرت (V&A)

یک موزه هنر و طراحی عالی است که دارای مجموعه ای از سرامیک ها، مد، جواهرات، عکس ها و … با معروفیت دنیای هست. زیباترین موارد این موزه :گالری های قرون وسطی و رنسانس، گالری جواهرات قیمتی و گالری های انگلیسی

موزه سلطنتی جنگ

موزه ای باشکوه از تاریخ جنگ مدرن از جنگ دنیای اول تا به امروز. آثار به یادماندنی و زیبای این موزه، شامل یک خانواده در زمان جنگ، نمایشگاه هولوکاست و جنگ مخفی که از جاسوسی و عملیات مخفی پرده برمی دارد.

موزه تاریخ طبیعی

در ساختمان زیبای این موزه، چیزهای جالبی از دنیا طبیعی را می بینید. آثار خاص و برگزیده این موزه عبارت است از: گالری دایناسورها، مدل نهنگ آبی و یک مرکز پژوهشی که می توانید در آن صدها نمونه از کارها و بعلاوه دانشمندان را ببینید.

موزه علوم

یک موزه هیجان انگیز و تأثیرگذار از علوم و فناوری که به افراد اجازه می دهد که اشیا را لمس نمایند و از نزدیک ببینند. این موزه دارای یک سینمای خانگی سه بعدی IMAX و بیش از 150000 وسیله برای تماشا هست.

موزه لندن

تاریخ هیجان انگیز لندن در این موزه نهفته است. این موزه مختص مرکز است و افراد می توانند زندگی در این شهر را از دوران ماقبل تاریخ تا زمان ویکتوریا و تا به امروز آنالیز نمایند.

تیت مدرن (Tate Modern)

این موزه که قبلاً یک نیروگاه برق بوده و سپس به یک گالری هنری تبدیل شده، جایگاه آثار هنری معاصر و مدرن از سراسر دنیاست و به خاطر فضای بسیار بزرگ سالن توربین و محل نمایش کارهای هنرمندانی نظیر پیکاسو، دالی (Dali)، وارهول (Warhol) و روتکو (Rothko) معروف است.

گالری ملی

بوتیچلی (Botticelli)، لئوناردو داوینچی (Leonardo da Vinci)، رامبراند (Rembrandt)، گینزبارو (Gainsborough)، ترنر (Turner)، رنوآر (Renoir) و ون گوگ (Van Gogh) تنها چند تن از هنرمندانی هستند که نقش آن ها روی دیوارهای این موزه وجود دارد. این گنجینه واقعی، دارای بیش از 2000 نقاشی از قرون وسطی تا قرن بیستم است.

موزه داکلندز (Docklands)لندن

این انبارهای 200 ساله تمام تاریخ انگلستان را در خود جای داده است. آثار شامل سیلرتون (Sailortown)، که زندگی در قرن نوزدهم در لندن را بازسازی می کند و اثر لندن، شکر و برده داری (London, Sugar & Slavery)، در خصوص نقش مرکز در تجارت برده به وسیله اقیانوس اطلس می باشد.

منبع: الی گشت

به "موزه گردی در لندن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موزه گردی در لندن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید