راهنمای سفر

30 پروژه گردشگری فارس آماده بهره برداری است

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهگی، صنایع دستی و گردشگری فارس گفت: 30 پروژه گردشگری این استان شامل هتل، هتل آپارتمان، بوتیک هتل، اقامتگاه بومگردی، اقامتگاه سنتی و شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری آماده بهره برداری است.

6 مهر 1402

ناصرالدین شاه میهمان دربار انگلیس

خبرنگاران - ناصرالدین شاه قاجار اولین پادشاه ایرانی بود که در رأس هیئت حاکمه برای بازدید از تمدن و تکنولوژی غرب راهی اروپای مدرن شد.

31 مرداد 1401

راهنمای سفر به مالزی

مالزی یکی از کشورهای برجسته در جنوب شرق آسیا به شمار می رود و سفر به آنجا می تواند بسیار مجذوب کننده و جالب توجه باشد و مطمئنا با دیگر سفرهای شما متفاوت خواهد بود. در این کشور جاذبه های طبیعی بسیار زیادی وجود دارند که مالزی را به مقصدی ایدئال برای علاقه...

23 مرداد 1401

اقامت در کانادا و سریع ترین راه های مهاجرت

کانادا با دشت ها و کوهستان های بی نظیر، شاخص های بالای اجتماعی، سیاسی و مالی و سیستم بهداشتی و سلامتی کارآمد جزو مقصدهای مشهور و معروف مهاجرت در دنیاست. خیلی از ایرانی هم علاقه دارند به این کشور بروند و در آن جا زندگی تازه ای را آغاز نمایند به طوری که در...

13 مرداد 1401

راهنمای سفر به کازان ، دیدنی ها، هتل ها و هزینه سفر

مطلب پیش رو راهنمای سفر به کازان است که به طور کامل به دیدنی های و چه طوری های سفر به این شهر زیبا می پردازد. با خبرنگاران همراه شوید.

12 مرداد 1401

تا چند روز قبل از سفر می توانیم بلیط قطار خود را بخریم؟

در این مقاله قصد داریم ببینیم تا چند روز قبل از سفر می توانیم بلیط قطار خود را بخریم؟ این موضوع مهمی است چرا که می توانید بر قیمت، کیفیت سفر و موارد زیادی تاثیر بگذارد. لذا در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر در این باره بخوانیم.

4 مرداد 1401

کویر ریگ جن مخوف ترین کویر ایران

ریگ جن، شگفت انگیز ترین اسرار آمیز ترین و ترسناک ترین منطقه ایران است، با باتلاق های سهمگین که مرگ را برای هر موجودی زنده ای به ارمغان می آورد. اتفاقات بی پاسخ و توجیه نشده بسیاری در این منطقه روی داده است و نمک زار های این منطقه محل قتل و دفن موجودات...

19 دی 1400

کلیشه کهنه اروپاییان پیشرفته و دانش ستیزی مسلمانان را به چالش کشیدم، جایگاه ناصرخسروگونه میرزاصالح

خبرنگاران - به تازگی کتاب عشق غریبه ها با نام فرعی سرگذشت شش محصل ایرانی در انگلستان جین آستین نوشته نایل گرین با ترجمه امیرمهدی حقیقت از سوی نشر چشمه منتشر شده که در ظرف کمتر از یک ماه به چاپ دوم رسیده است. این کتاب روایتی است مربوط به دویست سال پیش؛ زمانی...

24 شهریور 1400

هتل آتلانتیس دبی

هتل آتلانتیس دبی به علت دارا بودن امکانات و خدمات اتاق و سوئیت های مختلفش زبانزد عام و خاص می باشد. اتاق های هتل آتلانتیس دبی از طراحی و معماری خاص و لوکس برخوردارند و از خدمات ویژه همانند ماساژ هم بهره مند هستند. بلیط هواپیما را مقرون به صرفه بخرید.

20 شهریور 1400

دسته بندی پکیج های مسافرتی را بهتر بشناسیم

پکیج های مسافرتی را می توان به دو دسته کلی پکیج های مسافرتی گروهی و پکیج های مسافرتی مستقل تقسیم بندی کرد. توصیه می کنیم که در کلیه سفرها به نکات کمیته بهداشت و وزارت بهداشت توجه گردد و حتما بعد از دوران کرونا سفر کنید.

19 آذر 1399