محمد صلاح با لیورپول تمدید کرد

به گزارش نقطه سر خط، محمد صلاح قرارداد بلندمدت جدیدی با لیورپول امضا کرد.

محمد صلاح با لیورپول تمدید کرد

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، لیورپول گفت که محمد صلاح قرارداد بلندمدت نو با لیورپول امضا نموده است. قرارداد قبلی او در تابستان 2023 به انتها می رسید و حالا این قرارداد تا 2025 اعتبار دارد.

این بازیکن 30 ساله مصری از زمان پیوستن به لیورپول از رم در سال 2017 در این تیم بوده است. شایعاتی مبنی بر پیوستن صلاح به رئال مادرید وجود داشت اما مهاجم لیورپولی تصمیم گرفته است دست به قلم گردد و قرارداد نوی امضا کند.

مطبوعات انگلیسی ادعا می نمایند که رامی عباس عیسی، سخنگوی صلاح، از لیورپول برای مشتری خود دستمزدی نزدیک به دستمزد کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد (500 هزار پوند) یا کوین دی بروین در منچسترسیتی (400 هزار پوند) خواست.

در حالی که ستارگان دیگری مانند ویرجیل فن دایک، آلیسون، کاپیتان جردن هندرسون، ترنت الکساندر-آرنولد، اندی رابرتسون و فابینیو همگی قراردادهای نوی را امضا نموده اند حالا صلاح نیز این کار را کرد.

او بعد از تمدید قرارداد خود با لیورپول گفت: احساس فوق العاده ای دارم و برای بردن جام ها با باشگاه هیجان زده ام. فکر می کردم تمدید قرارداد کمی زمان ببرد اما اکنون همه چیز اجرا شده است، بنابراین ما فقط باید روی اتفاقات بعدی تمرکز کنیم.

لیورپول در تابستان سال جاری داروین نونز، فابیو کاروالیو و کالوین رمزی را به خدمت گرفت و این بازیکن مصری اشاره نمود که این جابجایی به او یاری کرد تا تصمیم خود را برای ماندن بگیرد.

او در ادامه گفت: من فکر می کنم ما در موقعیت خوبی هستیم که برای همه چیز بجنگیم. خریدهای نوی نیز داریم. فقط باید سخت کار کنیم، دید خوبی داشته باشیم و مثبت باشیم. فصل گذشته ما به 4 قهرمانی نزدیک بودیم، اما متاسفانه در هفته آخر فصل دو جام را از دست دادیم.

لیورپول در اولین ملاقات خود در این فصل باید برابر منچسترسیتی قرار گیرد که این ملاقات جام کامیونیتی شیلد است که بین قهرمان لیگ برتر و جام حذفی برگزار می گردد.

منبع: فرارو

به "محمد صلاح با لیورپول تمدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد صلاح با لیورپول تمدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید