مسی، لواندوفسکی و صلاح، نامزدهای برترین بازیکن سال 2021 فیفا

به گزارش نقطه سر خط، خبرگزاری خبرنگاران- سه بازیکن برای کسب عنوان برترین بازیکن مرد سال با هم به رقابت می پردازند.

مسی، لواندوفسکی و صلاح، نامزدهای برترین بازیکن سال 2021 فیفا

به گزارش نقطه سر خط، اسامی سه نامزد نهایی جایزه برترین بازیکن مرد سال 2021 فیفا اعلام شد. مراسم برترین های سال 2021 فیفا در روز 17 ژانویه 2022 (27 دی 1400) برگزار خواهد شد. فیفا سه نامزد نهایی جایزه برترین بازیکن مرد سال 2021 را اعلام نموده است که اسامی آن ها به توضیح زیر است:

لیونل مسی (بارسلونا / پاری سن ژرمن / آرژانتین)

روبرت لواندوفسکی (بایرن مونیخ / لهستان)

محمد صلاح (لیورپول / مصر)

کریم بنزما، کوین دی بروین، کریستیانو رونالدو، ارلینگ هالند، جورجینیو، انگولو کانته، کیلیان ام باپه و نیمار بازیکنانی بودند که پیروز به راهیابی به جمع سه بازیکن برتر جایزه مرد سال فیفا نشدند.

جایزه THE BEST که هر ساله از سوی فیفا به برترین بازیکن و مربی در فوتبال زنان و مردان اهدا می گردد قرار است سال جاری نیز در تاریخ 17 ژانویه 2022 و در مراسمی به صورت آنلاین به علت شیوع ویروس کرونا برگزار گردد. پیش از این فیفا لیستی از یازده بازیکن را اعلام نموده بود و رای گیری عمومی نیز روی سایت این سازمان برای فوتبال دوستان در دسترس بود تا بازیکنی را انتخاب نمایند که از نظر آنها برترین عملکرد در سال 2021 به نمایش گذاشته بود.

پیش از این کریم بنزما (فرانسه/ رئال مادرید)، کوین دی بروین (بلژیک/ منچسترسیتی)، کریستیانو رونالدو (پرتغال / یوونتوس / منچستریونایتد)، ارلینگ هالند (نروژ/ بوروسیا دورتموند)، جورجینیو (ایتالیا/ چلسی)، انگولو کانته (فرانسه/ چلسی)، روبرت لواندوفسکی (لهستان/ بایرن مونیخ)، کیلیان امباپه (فرانسه/ پاری سن ژرمن)، لیونل مسی (آرژانتین/ بارسلونا/ پاری سن ژرمن)، نیمار (برزیل/ پاری سن ژرمن)و محمد صلاح (مصر/ لیورپول) در لیست اولیه اعلام شده از سوی فیفا حضور داشتند.

فیفا خاطرنشان کرد که سه بازیکن نهایی دریافت این جایزه در سال 2022 لیونل مسی، روبرت لواندوفسکی و محمد صلاح هستند. این در حالی است که شاید بسیاری انتظار داشتند که نام کریم بنزما را نیز مانند رده بندی اهدای جایزه توپ طلا در بین سه نفر نهایی این لیست بینند اما به نظر می رسد که عملکرد درخشان محمد صلاح در آخرین ماه سال 2021 باعث شده که این بازیکن بالاتر از مهاجم رئال مادرید در بین سه نامزد دریافت این جایزه قرار بگیرد. از سوی دیگر، روبرت لواندوفسکی که به عقیده بسیاری باید برنده جایزه توپ طلای سال جاری می شد نیز امیدوار است که بتواند در دریافت این جایزه از لیونل مسی پیشی بگیرد و برای دومین سال متوالی برنده جایزه THE BEST فیفا گردد.

مراسم اهدای جایزه توپ طلای 2021 به علت شیوع جهانی ویروس کرونا برگزار نشد اما فیفا تصمیم گرفت این مراسم را مانند سال جاری به صورت مجازی برگزار کند و لواندوفسکی پیروز شد جایزه سال گذشته را به دست آورد. در دیگر بخش های اهدای جایزه THE BEST فیفا و در بخش برترین بازیکن زن، نام الکسیا پوتیاس، هافبک بارسلونا، دیده می گردد که برنده توپ طلای 2021 نیز شد. جنی هرموسو، هم تیمی او در تیم ملی اسپانیا، و سم کر، مهاجم چلسی و استرالیا، نیز دیگر نامزدهای دریافت این جایزه هستند.

در بخش برترین مربیان سال 2021 نیز نام پپ گواردیولا از منچسترسیتی، توماس توخل از چلسی و روبرتو مانچینی از تیم ملی ایتالیا به چشم می خورد. جانلوییجی دوناروما، دروازه بان تیم ملی ایتالیا و پاری سن ژرمن، به همراه ادوارد مندی، دروازه بان تیم ملی سنگال و چلسی، در کنار مانوئل نویر، دروازه بان تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ، هم نامزد دریافت برترین دروازه بانان سال گذشته میلادی هستند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "مسی، لواندوفسکی و صلاح، نامزدهای برترین بازیکن سال 2021 فیفا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسی، لواندوفسکی و صلاح، نامزدهای برترین بازیکن سال 2021 فیفا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید