بلیت برگشت برای شوچنکو صادر شد؛ انگلیس خط و نشان قهرمانی کشید

به گزارش نقطه سر خط، تهران (پانا) - تیم ملی فوتبال انگلیس با نمایشی حیرت انگیز از سد تیم ملی اوکراین گذشت و به نیمه نهایی یورو 2020 رسید.

بلیت برگشت برای شوچنکو صادر شد؛ انگلیس خط و نشان قهرمانی کشید

مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های اروپا (یورو 2020) با برگزاری یک بازی در شهر رم به انتها رسید.

تیم ملی انگلیس که در مرحله قبل با عبور از سد آلمان دست به کاری عظیم زده بود برای رسیدن به نیمه نهایی شاگردان آندری شوچنکو در تیم ملی فوتبال اوکراین را پیش رو داشت.

نیمه اول این بازی با گل زودهنگام هری کین در دقیقه 4 برای انگلیس همراه بود. در ادامه این نیمه دو تیم بازی برابری را به نمایش گذاشتند اما توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا نیمه با همان گل تمام گردد. اما در نیمه دوم باز هم شاهد گل زود هنگام بودیم و اینبار هری مگوایر در دقیقه 46 دروازه را باز کرد تا شوک زودهنگام دوم را به تیم آندری شوچنگو وارد کند. اما 4 دقیقه بعد هری کین کاپیتان سه شیرها تیر خلاص را به پیکر اوکراین وارد کرد و در نهایت دقیقه 63 جردن هندرسون نمایش مجذوب نماینده انگلیس را تکمیل کرد و باعث شد تا بازی 4 بر صفر تمام گردد تا پس از 25 سال انگلیس به نیمه نهایی جام ملت های اروپا برسد.

بدین ترتیب در مرحله نیمه نهایی تیم ملی انگلیس به مصاف دانمارک خواهد رفت. دیگر بازی این مرحله مرحله را هم ایتالیا و اسپانیا برگزار می نمایند.این بازی ها سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری در لندن برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "بلیت برگشت برای شوچنکو صادر شد؛ انگلیس خط و نشان قهرمانی کشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلیت برگشت برای شوچنکو صادر شد؛ انگلیس خط و نشان قهرمانی کشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید