وعده های اتلتیکومادرید نظر راکیتیچ را جلب کرد

به گزارش نقطه سر خط، تیم دوم شهر مادرید با ارائه یکسری پیشنهادها به هافبک کروات بارسلونا توانسته رضایت او را برای انتقال به استادیوم متروپولیتانو در انتها فصل جاری جلب کند.

وعده های اتلتیکومادرید نظر راکیتیچ را جلب کرد

به گزارش نقطه سر خط و به نقل از نشریه مارکا اسپانیا، باشگاه اتلتیکومادرید برای خرید ایوان راکیتیچ، هافبک کروات تیم فوتبال بارسلونا مصمم تر شده و حتی به وسیله یک واسطه به بازیکن سابق سویا اطلاع داده که نامش در فهرست خریدهای تابستانی این باشگاه قرار گرفته است.

مارکا نوشته که نمایندگان باشگاه اتلتیکومادرید 20 فوریه سال جاری - دو روز پس از پیروزی یک بر صفر اتلتیکومادرید مقابل لیورپول در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا - با راکیتیچ دیدار داشته و با دادن وعده هایی توانسته اند رضایت او را جلب نمایند.

نظر راکیتیچ در انتقال او به مقصد بعدی اش بسیار مشخص نماینده است به خصوص که با نیمکت نشینی اش در تیم تحت راهنمایی ستین، به نظر می رسد او به زودی در فهرست بازیکنان مازاد تیم قرار بگیرد. خود او نیز اخیراً گفت که فصل آینده در بارسلونا نخواهد بود. در حقیقت همین موضوع سبب شده که اتلتیکومادرید برای خود شانس بیشتری جهت جذب این بازیکن 31 ساله متصور باشد.

شانس اتلتیکومادرید نسبت به دیگر مشتریان راکیتیچ بیشتر است چون این هافبک کروات ترجیح می دهد در اسپانیا به زندگی ادامه دهد. اخیراً هم مطبوعات اسپانیایی گفتند که این بازیکن 31 ساله و همسرش در منطقه بوادیلا دل مونته مادرید در جستجوی خانه هستند.

ظاهراً اتلتیکومادرید در تماس هایش با راکیتیچ به او وعده هایی درباره حقوق و مدت قرارداد داده است که نظر او را هم جلب نموده و اگر این وعده ها در انتها فصل تغییر نکند، می توان انتظار انتقال این بازیکن کروات به پایتخت اسپانیا رات داشت. اما در صورتی که پیشنهاد اتلتیکویی ها تغییر کند، راکیتیچ هیچ مسئله ای برای ماندن در بارسلونا در سال انتها قراردادش با این باشگاه ندارد که در آن صورت می تواند در تابستان سال 2021 به عنوان بازیکن آزاد به هر تیمی که بخواهد منتقل گردد. با این اوصاف جلب رضایت باشگاه بارسلونا در خصوص رقم انتقال، آخرین مانع برای انتقال راکیتچ به اتلتیکو مادرید خواهد بود.چ

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "وعده های اتلتیکومادرید نظر راکیتیچ را جلب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وعده های اتلتیکومادرید نظر راکیتیچ را جلب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید