احتمال بازگشت مسی به بارسلونا بعد از تماس مدیربرنامه هایش با لاپورتا

به گزارش نقطه سر خط، رسانه های اسپانیایی از تماس مدیربرنامه های لیونل مسی با رئیس باشگاه بارسلونا پرده برداشته و درباره احتمال بازگشت این ستاره آرژانتینی به نوکمپ حدس نموده اند.

احتمال بازگشت مسی به بارسلونا بعد از تماس مدیربرنامه هایش با لاپورتا

به گزارش نقطه سر خط، نشریات اسپانیایی مارکا و آ اس در گزارش هایی جداگانه مدعی شدند که خورخه مسی مدیربرنامه و پدر لیونل مسی، با خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا به تازگی تماسی برقرار نموده است تا با او درباره امکان بازگشت کاپیتان آرژانتینی سابق بارسلونا به نوکمپ صحبت کند.

در همین حال یکی از نقطه سر خط برنامه تلویزیونی چیرینگیتوی اسپانیا به نام کیم دومنش هم مدعی شد که مسی شخصاً به بازگشت به بارسلونا تمایل دارد و همین موضوع احتمال جدایی این ستاره 34 ساله آرژانتینی از PSG را تقویت می نماید.

مسی از بدو ورود به پاری سن ژرمن یکی از بدترین فصول دوران بازیگری اش را تجربه نموده است. به جز آمار پایین گل هایش، عملکرد او در بازیسازی، کاری که در بارسلونا به برترین شکل انجام می داد هم ضعیف بوده است.

در حقیقت مسی که این فصل در تمامی رقابت ها تنها هفت گل زده است (دو تا در لوشامپیونه و پنج تا در لیگ قهرمانان اروپا) آنقدر ضعیف عمل نموده که طرفدارانی که برای استقبال از او پس از ورودش به پاریس سر از پا نمی شناختند، یکشنبه در جریان بازی خانگی پاری سن ژرمن برابر بوردو او را هو کردند اتفاقی که شاید در طول عمر زندگی حرفه ای خود تجربه ننموده بود. از نگاه طرفداران، مسی و چند بازی دیگر PSG به خصوص تازه واردهای این تیم از جمله جورجینیو واینالدوم، اشرف حکیمی و جان لوئیجی دوناروما مقصران حذف تیم از لیگ قهرمانان اروپا در شب باخت 3 بر یک مقابل رئال مادرید بودند و به همین علت هم او را هو کردند. مسی اما حتی در بدترین شب های دوران بازیگری اش در بارسلونا از سوی طرفداران این تیم هو نشده بود و شاید همین موضوع او را به فکر بازگشت به نوکمپ انداخته باشد.

مسی که تابستان سال 2021 به عنوان بازیکن آزاد از بارسلونا به پاریسی ها پیوست با این تیم قراردادی دو ساله بسته است و به همین علت تعیین نیست که ناصر الخلیفی رئیس قطری باشگاه به او اجازه دهد به همین آسانی پارک دو پرنس را ترک کند و به نوکمپ برگردد. از طرفی تعیین نیست که ژاوی هرناندس سرمربی بارسلونا هم که تیمش با بازیکنان جوان و جدیدش روی غلتک افتاده بخواهد با برگرداندن مسی نظم تاکتیکی تیم را دچار اختلال کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "احتمال بازگشت مسی به بارسلونا بعد از تماس مدیربرنامه هایش با لاپورتا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال بازگشت مسی به بارسلونا بعد از تماس مدیربرنامه هایش با لاپورتا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید