تیتر جنجالی نشریه انگلیسی: خدا را شکر، به ایران خوردیم!

به گزارش نقطه سر خط، نشریه سان اسپورت قرعه تیم ملی انگلیس در جام جهانی را بسیار خوب توصیف نموده است.

تیتر جنجالی نشریه انگلیسی: خدا را شکر، به ایران خوردیم!

به گزارش خبرآنلاین، تیم ملی انگلیس در گروه دوم رقابت های جام جهانی به مصاف تیم های آمریکا، ایران و برنده پلی آف اروپا خواهد رفت.

با توجه به نهاده شدن قدرت های بزرگی مانند آلمان و هلند در سید دوم، تقابل با آمریکا قرعه مناسبی برای سه شیر ها بود و در سید سوم نیز نام ایران برابر تیم ملی انگلیس نهاده شد.

اما واکنش تمامی نشریات انگلیسی در خصوص قرعه این تیم در جام جهانی مثبت بوده و اغلب صعودی آسان را برای تیم گرت ساوت گیت از دور گروهی پیش بینی نموده اند.

انگلیس در سال های اخیر و با این سرمربی عملکرد قابل توجهی داشته و دور قبل بعد از سه دهه پیروز به صعود به نیمه نهایی نیز شد. آن ها بعلاوه یک سال قبل به فینال یورو 2020 نیز راه یافته و در ملاقات نهایی و در خانه مقابل ایتالیا در ضربات پنالتی مغلوب شدند. حداقل در انگلیس این تیم پرستاره یکی از مدعیان اصلی قهرمانی محسوب می گردد.

حالا نشریه سان اسپورت تیتر یک خود را به عبارت خدا را شکر، به ایران خوردیم اختصاص داده و در ادامه مدعی شد با این قرعه رویایی، حالا شانس تیم ملی انگلیس برای درخشش و فتح عنوان بیشتر شده است.

سه شیر ها در روز ابتدایی برابر ایران به میدان رفته و بعد به مصاف آمریکا خواهند رفت. این نشریه بعلاوه به نقل از آلن شیرر، کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس مدعی شد اگرچه گرت ساوت گیت علاقه داشته حس خشنودی خود را پنهان کند، اما او قطعا از این قرعه خشنود خواهد بود.

منبع: فرارو

به "تیتر جنجالی نشریه انگلیسی: خدا را شکر، به ایران خوردیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیتر جنجالی نشریه انگلیسی: خدا را شکر، به ایران خوردیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید