اردوغان: مذاکره با پوتین در بالاترین سطح برای مشخص نقشه راه ادامه دارد، بخشی از معارضین سوریه به همراه ما در لیبی هستند

به گزارش نقطه سر خط، رئیس جمهور ترکیه گفت: مذاکرات با پوتین در بالاترین سطح برای معین نقشه راه و ارزیابی کاستی ها همچنان ادامه دارد.

اردوغان: مذاکره با پوتین در بالاترین سطح برای مشخص نقشه راه ادامه دارد، بخشی از معارضین سوریه به همراه ما در لیبی هستند

به گزارش گروه بین الملل نقطه سر خط به نقل از آناتولی، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه طی سخنانی با اشاره به بسته شدن گذرگاه های ترکیه به روی ایران گفت: وزیر بهداشت کشورمان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تصمیم گرفت مرزهایمان با ایران را ببندد. ما باید برای جلوگیری از شیوع کرونا این اقدام را انجام می دادیم.

وی با ذکر این نکته که تمام تدابیر لازم برای جلوگیری از ویروس کرونا را اتخاذ کردیم، توضیح داد: در صورت احتیاج مجبوریم با هر کشوری مرزهای خودمان را ببندیم.

رئیس جمهور ترکیه با بیان اینکه روسیه بالاترین حمایت را از نیروهای اسد به عمل می آورد، حتی اگر انکار نمایند نیز ما این واقعیت را دیده ایم، گفت: ما مجبور به این مبارزه نیستیم بلکه محکوم به آنیم. هیئت روسیه برای انجام مذاکرات در خصوص ادلب فردا به ترکیه می آید.

اردوغان گفت: مذاکرات با پوتین در بالاترین سطح برای مشخص نقشه راه و ارزیابی کاستی ها همچنان ادامه دارد.

وی همچنین درباره نشست چهارجانبه ترکیه، روسیه، آلمان و فرانسه در استانبول گفت: ممکن است اتفاق نظر کاملی درباره تحولات سوریه نداشته باشیم.

رئیس جمهور ترکیه درباره حضور نیروهای نظامی ترکیه در سوریه گفت: در حال حاضر تعدادی از نیروهای مستشاری ما در بین نیروهای ارتش ملی سوریه(ارتش آزاد) حضور دارند.

اردوغان همچنین درباره شرایط نیروهای ترکیه در لیبی نیز گفت: در آنجا دو نفر از نیروهایمان به شهادت رسیده اند.

رئیس جمهور ترکیه همچنین اذعان کرد که بخشی از نیروهای ارتش ملی سوریه(ارتش آزاد) با نیروهای ترکیه در لیبی حضور دارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اردوغان: مذاکره با پوتین در بالاترین سطح برای مشخص نقشه راه ادامه دارد، بخشی از معارضین سوریه به همراه ما در لیبی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردوغان: مذاکره با پوتین در بالاترین سطح برای مشخص نقشه راه ادامه دارد، بخشی از معارضین سوریه به همراه ما در لیبی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید