کرونا در لرستان بحرانی است

به گزارش نقطه سر خط، استاندار لرستان گفت: شرایط شیوع کرونا در استان و ابتلای شهروندان مطلوب نیست و احتمال بدتر شدن این شرایط وجود دارد.

کرونا در لرستان بحرانی است

به گزارش گروه استان ها نقطه سر خط؛ سیدموسی خادمی روز یکشنبه در پنجمین جلسه شورای اداری استان افزود: لرستان همچنان در مرحله صعود بیماری کووید 19 می باشد و ممکن است شرایط بدتر شود.

وی گفت: هنوز به اوج پنجمین دوره شیوع کرونا در استان نرسیده ایم که لازم است مدیران، منبع انتشار اطلاعات و آگاهی رسانی برای مقابله با بیماری در مجموعه خود باشند و رعایت پروتکل های بهداشتی را ترویج کنند.

استاندار لرستان به موضوع بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت: آمادگی لازم برای سال تحصیلی نو در هر شرایطی که اعلام شود وجود دارد و مدارس استان مطابق مصوبات ستاد ملی کرونا به صورت مجازی یا حضوری بازگشایی می شوند.

خادمی همچنین با معرفی دستگاه های برتر استان در جشنواره شهید رجایی افزود: مدیریت فرودگاه خرم آباد، اداره کل امور مالیاتی و اداره کل ثبت احوال لرستان به نام دستگاه های برتر این جشنواره انتخاب شده اند.

وی ضمن تقدیر از عملکرد خوب دانشگاه علوم پزشکی لرستان در شرایط کرونایی اعلام کرد: در ارزیابی اخیر وزارت کشور، لرستان بین استانداری های کشور در حیطه ارزیابی عملکرد در سطح عالی قرار گرفته است.

وی گفت: همچنین فرمانداری های ازنا، بروجرد، الیگودرز و پلدختر در سال 99 به نام فرمانداری های برتر انتخاب شده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کرونا در لرستان بحرانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا در لرستان بحرانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید