خبرنگاران استاندار یزد : بر اساس پژوهش ها معتادان بیشتر به کرونا مبتلا می شوند

به گزارش نقطه سر خط، یزد- خبرنگاران - استاندار یزد امروز(شنبه) در توئیتی نوشت: در جلسه ستاد ملی پیشگیری از کرونا به استناد پژوهش صورت گرفته، بعضی باورهای موجود در خصوص این ویروس مورد چالش نهاده شد و بر این اساس معتادان بیشتر از مردم عادی به این بیماری مبتلا می شوند.

خبرنگاران استاندار یزد : بر اساس پژوهش ها معتادان بیشتر به کرونا مبتلا می شوند

محمدعلی طالبی اضافه نمود: بر اساس پژوهش های اجرا شده گرما تاثیری بر کاهش فرایند کرونا ندارد و با گذشت زمان لزوما ویروس ضعیف تر نمی گردد ، ممکن است سخت تر هم بگردد و باید کرونا را جدی بگیریم.

وی پیش از این در فضای مجازی، رعایت نکات بهداشتی را از سوی مردم خواهان شد و نسبت به شیوع کرونا هشدار داد.

همچنین رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تا به امروز 167 هزار و 156 نفر به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و با فوت 63 نفر در 24 ساعت گذشته، تعداد افراد متوفی به هشت هزار و 134 تن رسید.

کیانوش جهانپور دیروز(آدینه) اضافه نمود: در 24 ساعت گذشته تا ظهر 16 خرداد بر اساس گزارش آزمایشگاه ها و دانشگاه های علوم پزشکی 2 هزار و 886 بیمار جدید مبتلا به کووید- 19 شناسایی شدند که 527 مورد مربوط به افراد بستری و 2 هزار و 359 مورد هم در تماس با مبتلایان بودند.

وی ادامه داد: بر اساس این گزارش ها تا به امروز 129 هزار و 741 بیمار بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند و 2 هزار و 573 نفر هم تحت مراقبت در بخش های آی. سی . یو قرار دارند.

به گفته وی تا به امروز یک میلیون و 40 هزار و 289 آزمایش تشخیص کووید- 19 در ایران اجرا شده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران استاندار یزد : بر اساس پژوهش ها معتادان بیشتر به کرونا مبتلا می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار یزد : بر اساس پژوهش ها معتادان بیشتر به کرونا مبتلا می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید