فشنگچی: با این شرایط ادامه دادن بازی ها به صلاح نیست، مصدومیت های مختلف به بازیکنان ضربه می زند

به گزارش نقطه سر خط، امیرحسین فشنگچی، کاپیتان تیم فوتبال طرفدار (سرخپوشان پاکدشت سابق) تأکید کرد که با این شرایط، ادامه دادن مسابقات لیگ برتر و لیگ دسته اول به صلاح نیست.

فشنگچی: با این شرایط ادامه دادن بازی ها به صلاح نیست، مصدومیت های مختلف به بازیکنان ضربه می زند

امیرحسین فشنگچی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی نقطه سر خط، در ارتباط با تعطیلی دو ماهه مسابقات گفت: ما شرایط سختی را تجربه می کنیم و متأسفانه در کوران بازی ها به یکباره همه چیز به خاطر کرونا تعطیل شد. در این دو ماه هم با تمرینات انفرادی و تنیس فوتبال خودمان را سرگرم کردیم، ولی تمرینات گروهی و بازی های رسمی با این شرایطی که در این دو ماه تجربه کردیم قابل قیاس نیست. طبیعتاً بدن های بازیکنان اُفت می نماید و آغاز مجدد تمرینات و بازی ها می تواند به بازیکنان آسیب جدی بزند.

وی درباره اینکه آیا موافق ادامه دادن به بازی های این فصل است، تأکید کرد: بازی ها قبل از عید تعطیل شد، ولی در این دو ماه هیچ اتفاقی رخ نداد و این بیماری هم ریشه کن نشد. اگر قرار است بازی ها را برگزار نمایند، پس همان زمان هم می توانستند لیگ را ادامه داده و بازی ها را تعطیل نمایند. حتی اگر قرار باشد بازی ها بدون تماشاگر برگزار گردد، از یک طرف بحث سلامتی افرادی که درگیر برگزاری مسابقات هستند مطرح است که می توان به بازیکنان، مربیان، داوران و دیگر عوامل تیم ها اشاره نمود. از طرفی هم بحث مصدومیت بازیکنان مطرح است و مطمئناً آسیب دیدگی های مختلف به بازیکنان ضربه می زند.

کاپیتان تیم فوتبال طرفدار (سرخپوشان پاکدشت سابق) در انتها گفت: با این شرایط و ریشه کن نشدن کرونا، ادامه دادن بازی ها به صلاح نیست و فدراسیون باید یک تصمیم اساسی بگیرد تا تیم ها کمترین ضرر را نمایند. طبیعتاً بعضی تیم ها شانس قهرمانی، دریافت سهمیه آسیا و شانس صعود به لیگ برتر را دارند و این تیم ها نگران هستند که زحمات شان به خاتمه نرسد. تصمیم گیرنده در خصوص این مسائل فدراسیون فوتبال است و امیدوارم در نهایت بهترین تصمیم ممکن گرفته گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فشنگچی: با این شرایط ادامه دادن بازی ها به صلاح نیست، مصدومیت های مختلف به بازیکنان ضربه می زند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فشنگچی: با این شرایط ادامه دادن بازی ها به صلاح نیست، مصدومیت های مختلف به بازیکنان ضربه می زند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید