کارمندان و اصنافی که واکسن کرونا نزده اند منتظر برخورد قانونی باشند

به گزارش نقطه سر خط، معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: 2 مصوبه ستاد کرونا مرتبط با افرادی که واکسن کرونا نزده اند در حوزه کارکنان دولت و صنوف از ابتدای آبان ماه در حال اجراست و با متخلفان در این زمینه برخورد قانونی می گردد.

کارمندان و اصنافی که واکسن کرونا نزده اند منتظر برخورد قانونی باشند

به گزارش گروه استان های نقطه سر خط از مشهد، مجید جعفری نژاد معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بر طبق 2 مصوبه ستاد کرونا کارکنانی که واکسن نزده اند، از ابتدای آبان ماه اجازه ورود به محل کارشان را نداشته و به واحد رسیدگی به تخلفات اداری معرفی می شوند و در خصوص صنوف نیز اگر واکسن نزده باشند پروانه کار برای آنان صادر نمی گردد.

او اضافه کرد: کارکنان و صنوف باید حداقل یک دُز واکسن خود را زده باشند واگر نه اجازه حضور در محل کار را نخواهند داشت.

معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: اگر 80 درصد از افراد جمعیت 2 دُز واکسن کرونای خود را تزریق نموده باشند می توان انتظار این را داشت که وارد ششمین اوجگیری کرونا نشویم و در صورت ورود، با آرامش و کمترین آسیب از این موج عبور کنیم.

جعفری نژاد بیان نمود: همه افراد جامعه بایستی نسبت به انجام واکسیناسیون خود، بستگان و اطرافیانشان مسوولیت داشته باشند و نسبت به ترغیب دیگران برای مشارکت در این امر تلاش نمایند تا از جهش های نو ویروس کرونا در جامعه پیشگیری گردد و کمترین آسیب به خود و خانواده شان وارد گردد.

/ا.د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "کارمندان و اصنافی که واکسن کرونا نزده اند منتظر برخورد قانونی باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارمندان و اصنافی که واکسن کرونا نزده اند منتظر برخورد قانونی باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید