چند روز بیشتر در شبکه سحر

به گزارش نقطه سر خط، تله فیلم چند روز بیشتر کاری از پریسا گرگین با ژانر اجتماعی، آدینه شب، مهمان خانه های مخاطبان کردزبان شبکه سحر است.

چند روز بیشتر در شبکه سحر

به گزارش روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، چند روز بیشتر اسم فیلم تلویزیونی با ملودرام اجتماعی، خانوادگی، محصول سال 1392 است که از کانال کردی شبکه سحر پخش خواهد شد.

کوشش ها و فداکاری های زنی به نام فرشته افشار برای گذران زندگی که همسر خود را چند سالی است از دست داده، دستمایه موضوع اصلی داستان است.

فرشته برای تامین مخارج زندگی مشغول به خیاطی است و در صدد تامین شهریه دانشگاه آزاد دخترش در رشته پزشکی است اما در روز ثبت نام در می یابد تمام پول های پس انداز شده از حسابش خارج شده است و ماجراهایی را رقم می زند که مخاطب را با خود همراه می سازد.

ریما رامین فر، سحر دولتشاهی، مریم بوبانی، آرش مجیدی، بابک کریمی، آتیه جاوید، رویا جاویدنیا، شیدا خلیق، کیوان ساکت اف، سیامک ادیب و ... از نقش آفرینان این تله فیلم هستند.

چند روز بیشتر به تهیه کنندگی سید محمود رضوی با مدیریت دوبلاژ محمد فریدونی، دوم مهر ساعت 16:30 به مدت 90 دقیقه به روی آنتن کانال کردی شبکه سحر خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری پانا

به "چند روز بیشتر در شبکه سحر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چند روز بیشتر در شبکه سحر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید