پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا یکشنبه 11 دی ماه 1401

به گزارش نقطه سر خط، آسمان تهران امروز آفتابی است و دما در طول شب از یک درجه به مرور و در طول روز به ده درجه می رسد بعلاوه هوای مرکز در شرایط ناسالم برای همه گروه ها قرار گرفته است.

پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا یکشنبه 11 دی ماه 1401

به گزارش نقطه سر خط؛ بر اساس آخرین پیش بینی های هواشناسی تداوم شرایط دمای کنونی تهران تا سرانجام هفته جاری ادامه دارد.

آسمان تهران فردا (11 دی ماه) نیمه آفتابی با حداقل دمای 1 و حداکثر دمای 9 درجه سانتیگراد و طی روز دوشنبه (12 دی ماه) آفتابی با حداقل دمای 2 و حداکثر دمای 10 درجه سانتیگراد و برای روز سه شنبه (13 دی ماه) هم آفتابی با حداقل دمای 1 درجه و با حداکثر دمای 10 درجه سانتی گراد پیش بینی می گردد.

آخرین شرایط آلودگی هوای تهران

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا، هم اکنون (10 دی ماه) شاخص آلاینده ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون روی عدد 154 یعنی شرایط ناسالم برای همه گروه ها واقع شده است.

بعلاوه آلاینده شاخص هوای مرکز روز گذشته با میانگین 158 بود و کیفیت هوای تهران در شرایط ناسالم برای همه گروه ها قرار داشت.

تداوم این شرایط جوی تا صبح فردا (11 دی ماه) همراه با ترافیک صبحگاهی برقراری شرایط ناسالم در بیشتر منطقه ها را در پی خواهد داشت. عدم وزش باد مؤثر در طول روز از پراکندگی آلاینده ها جلوگیری خواهد نمود.

با استمرار پایداری جوی و کاهش تندی باد تا اواخر وقت یکشنبه همراه با افزایش ترافیک شامگاهی بر اندازه غلظت ذرات معلق افزوده می گردد و کیفیت هوا در بیشتر منطقه ها در محدوده ناسالم قرار خواهد گرفت.

شرایط آب و هوای کشور در چند روز آینده

سازمان هواشناسی با صدور هشدار افزایش غلظت آلاینده های جوی در شهر های پُرجمعیت و صنعتی تا حد بسیار ناسالم از ورود سامانه بارشی به کشور طی روز سه شنبه اطلاع داد.

بر اساس تحلیل نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی از امروز تا روز سه شنبه در بیشتر منطقه ها کشور جو پایداری حاکم است. در شهر های صنعتی و پُرجمعیت غلظت آلاینده های جوی افزایش می یابد.

از اواخر وقت سه شنبه و طی روز چهارشنبه با ورود سامانه بارشی در نیمه غربی کشور بارش برف و باران شروع می گردد.

منبع: فرارو

به "پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا یکشنبه 11 دی ماه 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا یکشنبه 11 دی ماه 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید