پیروزی سخت لیورپول مقابل برنلی، دور شدن تاتنهام از کسب سهمیه لیگ قهرمانان با شکست برابر وولورهمپتون

به گزارش نقطه سر خط، خبرگزاری خبرنگاران- فابینیو سه امتیاز خارج از خانه مهم را به لیورپول هدیه داد.

پیروزی سخت لیورپول مقابل برنلی، دور شدن تاتنهام از کسب سهمیه لیگ قهرمانان با شکست برابر وولورهمپتون

به گزارش نقطه سر خط، برنلی و لیورپول در چارچوب بازی های هفته 25 فصل 22-2021 لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند که در نهایت لیورپول با تک گل فابینیو در این ملاقات پیروز شد و سه امتیاز مهم را به خانه برد. آلیسون در این بازی پنج سیو داشت و یاری زیادی به پیروزی لیورپول کرد. لیورپول که طی هفته های اخیر عملکرد فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشته امروز از سری مسابقات هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس مهمان برنلی بود که این بازی با نتیجه 1-0 به سود شاگردان یورگن کلوپ سرانجام یافت.

مطابق انتظار این لیورپول بود که از ابتدای بازی توپ و میدان را در اختیار داشت و موقعیت هایی روی دروازه حریف خود ایجاد کرد اما در امر گلزنی پیروز عمل نمی کرد. در حالی که بازی به لحظات سرانجامی خود در نیمه اول نزدیک می شد حملات تیم یورگن کلوپ نتیجه داد و لیورپول پیروز شد گل رجحان را به ثمر برساند. ارسال الکساندر آرنولد بعد از یک کش و قوس در دهانه دروازه به فابینیو رسید و این بازیکن نیز با یک ضربه تمام کننده نتیجه را 1-0 کرد.

در ادامه نیمه اول نیز این لیورپول بود که توپ و میدان را در اختیار داشت اما نهایتاً گل دیگری به ثمر نرسید تا بازی در سرانجام 45 دقیقه ابتدایی با همان یک گل به سود شاگردان یورگن کلوپ سرانجام پیدا کند. لیورپول نیمه دوم را هجومی تر آغاز کرد و می توانست به وسیله بابی فیرمینو به گل دوم دست پیدا کند اما ضربه بی دقت این بازیکن راهی به دروازه برنلی پیدا نکرد. در ادامه بازی برلی کوشش زیادی انجام داد تا گل تساوی را به ثمر رساند اما در این امر را ناکام بود تا بازی نهایتاً با همان تک گل فابینیو به سود شاگردان یورگن کلوپ سرانجام پیدا کند و آنها همچنان به تغییر منچسترسیتی در صدر جدول قرار دهند.

توضیح گل:

برنلی 0-1 لیورپول؛ فابینیو 40`: ترنت الکساندر آرنولد کرنر را کوتاه و روی تیر یک ارسال کرد. بازیکن لیورپول با ضربه سری کوتاه منجر به تغییر جهت توپ به سمت دروازه برنلی شد. فابینیو با زرنگی خود را به توپ رساند و با ضربه ای سرضرب، دروازه برنلی را باز کرد.

قرارداد جیمز میلنر، هافبک 36 ساله باشگاه لیورپول در سرانجام این فصل به سرانجام می رسد اما یورگن کلوپ می گوید امیدوار است این بازیکن دست کم یک سال دیگر در آنفیلد بماند. مربی آلمانی درمورد شرایط میلنر گفت: صحبت هایی صورت گرفته اما مثل همواره در این مسائل زیاد صحبت نمی کنیم. با این وجود باید بگویم بله. باشگاه به زودی با میلنر مذاکره خواهد نمود و باید منتظر ماند و دید چه می گردد. امکان ندارد میلنر سال بعد بازنشست گردد. او می خواهد به بازی ادامه دهد و این را درک می کنم چون زندگی بعد از فوتبال بسیار بیشتر از دوران فوتبالتان است. به همین دلیل باید دوران حرفه ای خود را تا جای ممکن ادامه دهید. میلنر بعد از دوران فوتبالش مسئله ای نخواهد داشت اما او مشخصا به کارش علاقه دارد و قطعا سال بعد نیز بازی خواهد نمود.

گفته می گردد مذاکرات برای تمدید قرارداد این بازیکن در هفته های آینده آغاز گردد. میلنر در سال 2015 از منچسترسیتی به لیورپول آمد و نقشی کلیدی در تیم کلوپ داشته است. این بازیکن کاپیتان دوم قرمزها است و تا به حال در 273 بازی برای این تیم به میدان رفته است.

- از هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس، تاتنهام به مصاف ولورهمپتون رفت. گرگ ها با کسب 3 امتیاز این بازی، جای تاتنهام را در رده هفتم جدول گرفتند. تاتنهام در ورزشگاه خانگی میزبان وولورهمپتون بود. بر خلاف انتظارات، تیم مهمان بازی را بهتر آغاز کرد و با دو گل زودهنگام خیمنز و دندونکر میزبان را غافلگیر کرد. آغاز عالی شاگردان برونو لاژه برای رسیدن پیروزی کافی بود و کوشش تاتنهام در ادامه مسابقه حاصلی نداشت تا آن ها با تجربه این شکست، از سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دورتر شوند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "پیروزی سخت لیورپول مقابل برنلی، دور شدن تاتنهام از کسب سهمیه لیگ قهرمانان با شکست برابر وولورهمپتون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی سخت لیورپول مقابل برنلی، دور شدن تاتنهام از کسب سهمیه لیگ قهرمانان با شکست برابر وولورهمپتون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید