ونوم و جیمز باند باکس آفیس را در اکتبر نجات دادند

به گزارش نقطه سر خط، دو فیلم ونوم 2 و زمانی برای مردن نیست اکتبر را به پردرآمدترین ماه برای باکس آفیس در امسال تبدیل کردند.

ونوم و جیمز باند باکس آفیس را در اکتبر نجات دادند

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی نقطه سر خط، به لطف فروش بالای فیلم های Venom: Let There Be Carnage، زمانی برای مردن نیست، هالووین می کشد و تل ماسه برای اولین بار در تاریخ، اکتبر پرعایدیترین ماه سال در باکس آفیس داخلی آمریکا است.

بر اساس گزارش Comscore، باکس آفیس تا 31 اکتبر، 637 میلیون دلار در ایالات متحده و کانادا عایدی داشته است. این مقدار فروش بلیط برای پیشی گرفتن از جولای و 583 میلیون دلار آن کافی بود تا به بزرگترین ماه عایدیزا در سال 2021 تبدیل گردد.

البته، این مسئله چندان تعجب برانگیز نیست چراکه بسیاری از استودیو های فیلمسازی به علت شیوع بیماری کووید-19، فیلم های بلاک باستری خود را برای این فصل نگه داشته بودند.

در نیمه اول سال، اغلب فیلم های پرهزینه به طور منظم به تأخیر افتادند و برنامه ریزی مجدد می شدند؛ به طوری که ماه اکتبر با فیلم های اصلی بیشتر از حد معمول در نظر گرفته شد. با این حال، این یک نشانه مثبت است که صنعت سینما پتانسیل بازگشت پس از ویران شدن تجارت به وسیله ویروس کرونا را دارد.

باکس آفیس آمریکای شمالی نزدیک به رسیدن به سطوح قبل از همه گیری نیست و فروش بلیط ها نسبت به مدت مشابه در سال 2019، 68 درصد کاهش یافته است. با این حال، تحلیلگران از رقابت در ماه اکتبر پیش بینی می نمایند که اقبال خوب تا سرانجام تعطیلات در آمریکا ادامه یابد.

از قدیم، تابستان شلوغ ترین زمان سال برای سینما هاست، اما در سال 2021، فصل آفتابی که از ماه می تا آگوست امتداد پیدا می نماید، به علت نگرانی فزاینده در خصوص گونه دلتای کووید-19 که به سرعت در حال توسعه بود، به طور غیرعادی کم بود. دلهره بین تماشاگران سینما تا ماه سپتامبر ادامه داشت، دوره ای به خصوص کند که در آن شانگ-چی و افسانه ده حلقه دیزنی و مارول اساساً تنها فیلمی بود که در آن ماه تجارت قابل توجهی را به ارمغان آورد.

بعد از ماه های اکتبر و جولای، آگوست با مقدار عایدی 421 میلیون دلار، و ژوئن با مقدار فروش 215 دلار پرعایدیترین ماه ها برای باکس آفیس بودند. در اولین دوره سه ماهه سال 2021، استثنائا فرایند کندی در مقدار فروش فیلم ها در کشور آمریکا دیده می شد چراکه عرضه واکسن کرونا در اولین روز های خود بود.

اگر همه چیز برای استودیو های هالیوود و سینماداران طبق برنامه پیش برود، اکتبر پرفروش ترین ماه سال 2021 در صنعت سینمای آمریکا نخواهد بود. فیلم هایی مانند Ghostbusters: Afterlife، Eternals، Spider-Man: No Way Home و West Side Story در ماه نوامبر و دسامبر اکران خواهند شد که پیش بینی می گردد بینندگان بیشتری را به سینما ها بکشند.

بیشتر بخوانید

  • توقف اکران جیمز باند در سینماهای چین
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ونوم و جیمز باند باکس آفیس را در اکتبر نجات دادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ونوم و جیمز باند باکس آفیس را در اکتبر نجات دادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید