هشدار رگبار پراکنده در منطقه ها مختلف استان اصفهان

به گزارش نقطه سر خط، کارشناس هواشناسی استان اصفهان گفت: رگبارهای پراکنده و رعدو برق در روزهای سه شنبه و چهارشنبه در جنوب، نیمه غربی و تا حدی مرکز و روز پنجشنبه در شمال استان اصفهان پیش بینی می گردد.

هشدار رگبار پراکنده در منطقه ها مختلف استان اصفهان

آسیه آقایی درخصوص پیش بینی شرایط جوی هوای استان اصفهان، گفت: نقشه های هواشناسی، بیانگر استقرار جوی نسبتاً ناپایدار تا اواخر هفته روی استان است؛ بر این اساس شرایط جوی در بیشتر منطقه ها آسمان کمی ابری و گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید در بعضی از منطقه ها گاهی شدید همراه با خیزش موقت گردوخاک پیش بینی می گردد.

او با بیان اینکه امروز و فردا رگبار پراکنده و رعد و برق در جنوب استان اصفهان پیش بینی می گردد، اضافه کرد: رگبار های پراکنده و رعد و برق در روز های سه شنبه و چهارشنبه در جنوب، نیمه غربی و تا حدی مرکز و روز پنجشنبه در شمال استان صورت می گیرد.

کارشناس هواشناسی استان اصفهان پیرامون اینکه شرایط رگبار های بارشی و رعدوبرق در منطقه ها مستعد در حد هشدار زرد و آگاهی شهروندان است و اندازه بارش ها تا حدی نیست که سیلاب به همراه داشته باشد، توضیح داد: احتمال وقوع صاعقه در ارتفاعات و منطقه ها مستعد دور از انتظار نیست.

او با بیان اینکه دمای هوا طی 24 ساعت آینده در بیشتر منطقه ها استان اصفهان تغییر محسوسی ندارد، گفت: امروز دمای هوای اصفهان در گرم ترین زمان به 33 درجه سانتی گراد و کمینه دمای فردا 17 درجه سانتی گراد خواهد رسید.

آقایی اعلام کرد: خوروبیابانک با دمای 39 درجه سانتی گراد بالای صفر و بوئین میاندشت با 9 درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرم ترین و خنک ترین منطقه ها استان است.

نقطه سر خط اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "هشدار رگبار پراکنده در منطقه ها مختلف استان اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار رگبار پراکنده در منطقه ها مختلف استان اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید