هافبک تراکتور: طرفداران عادت دارند تراکتور را در کورس قهرمانی ببینند، حق نداریم بی انگیزه باشیم

به گزارش نقطه سر خط، هافبک تیم فوتبال تراکتور تأکید کرد، او و دیگر بازیکنان این تیم حق ندارند در شش ملاقات پایانی سرخپوشان تبریزی در لیگ برتر بی انگیزه باشند.

هافبک تراکتور: طرفداران عادت دارند تراکتور را در کورس قهرمانی ببینند، حق نداریم بی انگیزه باشیم

محمد قادری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی نقطه سر خط، درباره پیروزی تیمش برابر مس رفسنجان گفت: ما مدت ها بود که در لیگ صاحب برد نشده بودیم و شرایط تیم واقعاً سخت شده بود، ولی خدا را شکر که در این بازی برابر تیم خوب مس سه امتیازی مهم گرفتیم تا کمی اوضاع بهتر گردد. در این بازی مسئله مهم بازگشت طرفداران به استادیوم بود و ما بابت این اتفاق بسیار هیجان زده بودیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: بخش مهمی از نام بزرگ تراکتور را طرفداران شکل می دهند و آنها هم همواره دوست دارند تیم شان را در کورس قهرمانی ببینند. متأسفانه سال جاری از حمایت آنها بی بهره بودیم، ولی حضور طرفداران در استادیوم نشان داد که تراکتور اگر از حمایت آنها بهره ببرد می تواند هر تیمی را شکست بدهد. ما سال جاری در خیلی از بازی ها نتایج خوبی نگرفتیم و جایگاه فعلی هم در شأن تراکتور نیست به همین علت در شش بازی پایانی حق نداریم بی انگیزه باشیم.

ما باید در این شش بازی خوب امتیاز بگیریم تا جایگاه بهتری در جدول به دست بیاوریم.، قادری با بیان این جمله در خصوص کار کردن با ساغلام سرمربی ترکیه ای تراکتور توضیح داد: ساغلام از زمانی که به تیم تراکتور آمده است، انگیزه بازیکنان بیشتر شد. او از لحاظ فنی و شخصیتی یک مربی فوق العاده است و بازیکنان هم کوشش می نمایند خواسته های این مربی را در زمین پیاده نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "هافبک تراکتور: طرفداران عادت دارند تراکتور را در کورس قهرمانی ببینند، حق نداریم بی انگیزه باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هافبک تراکتور: طرفداران عادت دارند تراکتور را در کورس قهرمانی ببینند، حق نداریم بی انگیزه باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید