شهرداری ارومیه، پیروزی اش را مدیون کاظمی است

به گزارش نقطه سر خط، در هفته نخست رقابت های لیگ برتر والیبال تیم راهیاب ملل مریوان با نتیجه سه بر یک مغلوب تیم شهرداری ارومیه شد و روز چهارشنبه مقابل تیم سیرجان صف آرایی می نماید.

شهرداری ارومیه، پیروزی اش را مدیون کاظمی است

آرش صادقیانی سرمربی تیم والیبال راهیاب ملل مریوان در تبادل نظر با نقطه سر خط درباره شکست تیمش مقابل شهرداری ارومیه گفت: با بدشانسی روبرو شدیم و چهارمین مصدوم خود را در این بازی دادیم. پیش از آغاز مسابقات، دو تن از بازیکنان ما دچار مصدومیت شدند. آغاز خوبی مقابل شهرداری ارومیه داشتیم و بازیکنانم سرحال و نترس بازی کردند. برنامه هایمان در زمین پیاده شد.

وی اضافه نمود: در ست نخست با اینکه با نتیجه 10 بر 5 عقب بودیم اما توانستیم امتیازهای از دست را جبران و پیروز شویم. در اواخر ست دوم احمدی را به علت مصدومیت از دست دادیم. در ست سوم نیز قلی پور به علت مصدومیت از زمین خارج شد و در این ست در حالی که با نتیجه 22 بر 18 پیش بودیم، صابر کاظمی با زدن چند سرویس مهار نشدنی، نتیجه را تغییر داد.

صادقیانی ادامه داد: سطح والیبال صابر کاظمی بسیار بالاست و ارومیه پیروزی خود را مدیون این بازیکن می باشد. حتی در ست دیگر که با نتیجه 12 بر 8 پیش بودیم، کاظمی با زدن سرویس هایش نتیجه را تغییر داد و در واقع گره گشای تیم شهرداری ارومیه شد. در مجموع از عملکرد تیمم راضی هستم و با توجه به اینکه تجربه کمی داشتند بازی جانانه ای به نمایش گذاشتند. ارومیه تیم پرمهره ای است.

سرمربی تیم والیبال راهیاب ملل مریوان درباره بازی روز چهارشنبه مقابل سیرجان گفت: امیدوارم مصدومانمان هر چه سریعتر به تیم ملحق شوند. سیرجان قهرمانی جام باشگاه های آسیا را به تازگی به دست آورده و تیم خوبی است. تغییراتی داشته اما شاکله اصلی اش حفظ شده است. امیدوارم نمایش خوبی مقابل این تیم داشته باشیم. برای کسب نتیجه تمام کوشش خود را به کار خواهیم بست.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شهرداری ارومیه، پیروزی اش را مدیون کاظمی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرداری ارومیه، پیروزی اش را مدیون کاظمی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید