موافقت نمایندگان با پیشنهادات تقویت بنیه دفاعی

به گزارش نقطه سر خط، تهران (پانا) - وزیر دفاع از موافقت نمایندگان کمیسیون امنیت ملی مجلس با پیشنهادات حوزه نیروهای مسلح درباره تقویت بنیه دفاعی اطلاع داد.

موافقت نمایندگان با پیشنهادات تقویت بنیه دفاعی

به گزارش روابط عمومی مجلس، امیرحاتمی امروز در حاشیه نشست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در شرح این جلسه گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همیشه پشتیبان مستحکم حوزه دفاعی نیروهای مسلح بوده و همانند سال های گذشته بعد از ارائه لایحه بودجه نشستی را برگزار نموده که ما در این جلسه شرحاتی پیرامون کلیات بودجه ارائه دادیم.

وزیر دفاع اضافه کرد: بعضی از موارد در این حوزه نیازمند توجه بیشتر کمیسیون امنیت ملی است که در این نشست به آن ها اشاره کردیم و در قالب پیشنهادات روشن به خصوص در حوزه تقویت بنیه دفاعی با نمایندگان صحبت کردیم، پیشنهادات به رأی گذاشته شد و با نظر موافق بیشتریت قاطع تائید شد تا این پیشنهادات برای تقویت بنیه دفاعی به کمیسیون تلفیق بودجه ارسال شد.

امیر حاتمی در ادامه یادآور شد: بیشتر مسائل ما در حوزه بودجه دفاعی است و موضوعات جاری مورد توجه قرار گرفته، البته در شکل، اختلاف نظری با سازمان برنامه و بودجه داریم؛ یعنی در چگونگی درج این منابع اختلاف نظر است اما در خصوص اصل این حوزه توجهات خوبی شده است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "موافقت نمایندگان با پیشنهادات تقویت بنیه دفاعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موافقت نمایندگان با پیشنهادات تقویت بنیه دفاعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید