طرح همای رحمت در استان یزد اجرا می شود

به گزارش نقطه سر خط، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد ازتهیه سبدهای غذایی با همت و مشارکت داوطلبان و خیرین استان جهت افراد کم برخوردار و نیازمند استان در قالب طرح همای رحمت در ماه مبارک رمضان خبر داد.

طرح همای رحمت در استان یزد اجرا می شود

به گزارش خبرنگارنقطه سر خط یزد ، محسن حرازی زاده با اشاره به تبعات منفی کرونا در جامعه گفت: رکود شدید اقتصادی، بسته شدن بازار، تعطیلی کسب و کار و فعالیت های روزانه مردم، جمعیت هلال احمر را بر آن داشت تا در ارتباط با معیشت مردم همانند گذشته، جدای فعالیت ها و اقداماتی را که در عرصه درمان و سلامت انجام داده است، انجام دهد.

وی با بیان این که شعار این مجموعه با محور داوطلبان به عنوان حلقه اتصال توان توانمندان به نیاز نیازمندان تأکید دارد، اضافه کرد: طرح همای رحمت همچون سنوات گذشته با حضور پرشور خیرین اجرایی می شود.

حرازی زاده شرح داد: در این ماه با بهره گیری از توان خیرین و داوطلبان اقدام به تهیه سبدهای غذایی و برپایی سفره برای نیازمندان می کنیم و از اهداف ما در این طرح ترویج فرهنگ انفاق، ایثار و سنت های حسنه اسلامی با حفظ کرامت انسانی نیازمندان وایجاد فضایی مناسب برای تعامل نیکوکاران و هدایت کمک های مردمی است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ضمن اشاره به تهیه اقلام معیشتی توسط جمعیت هلال احمر یزد گفت: این جمعیت در نظر دارد با همت و مشارکت خیرین به منظور رفع بخشی از مسائل معیشتی پسا کرونا ، ادای نذورات برای متوفیان با نیت خیرین ، ادای نذورات افطاری با نیت خیرین ، بسته های معیشتی خوراکی را تهیه و در اختیار نیازمندان قرار دهد.

وی خاطر نشان ساخت : از مردم نوع دوست یزد دعوت میشود تا همانند گذشته که همراهی و همکمک نمودند و مشارکت مثال زدنی داشتند اقلام اهدایی را در کلیه شعب جمعیت هلال احمر استان یزد و همچنین پرداخت های نقدی خود را از طریق کد دستوری#35*112* و یا شماره حساب4978656033 و شماره کارت 9488-2853-3374-6104 بنام جمعیت هلال احمر نزد بانک ملت واریز تا در تهیه سبدهای معیشتی یار و یاور خانواده های کم برخوردار استانمان باشند.

منبع: جام جم آنلاین

به "طرح همای رحمت در استان یزد اجرا می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح همای رحمت در استان یزد اجرا می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید