سفیر کره جنوبی: ملاقاتم با تیم ملی کُره در تهران امکانپذیر نیست

به گزارش نقطه سر خط، کاروان 52 نفره تیم ملی فوتبال کره جنوبی شب گذشته وارد تهران شد تا آماده رویارویی با تیم ملی ایران گردد. بازی دو تیم از ساعت 17 سه شنبه این هفته در استادیوم آزادی برگزار می گردد و از جمله مسابقات حساس مرحله سوم انتخابی جام جهانی محسوب می گردد.

سفیر کره جنوبی: ملاقاتم با تیم ملی کُره در تهران امکانپذیر نیست

کُره ای ها در حالی وارد ایران شدند که سفیر کشورشان در تهران یک پیغام ویدئویی برای آنها آرزوی موفقیت و تاکید نمود که امکان دیدار با اعضای تیم را ندارد.

صفحه فرهنگی سفارت کره جنوبی نوشت:

یون کانگ هیان سفیر کره در ایران برای بازی مقدماتی جام جهانی 202 قطر، بازی ایران - کره، جهت تشویق تیم ملی کره در محل سکونتشان فیلمی را ضبط کردند و برای فدراسیون فوتبال کره ارسال کردند. همانطور که می دانید به علت ویروس همه گیری کرونا دیدار مستقیم سفیر با بازیکنان تیم ملی کره امکان پذیر نخواهد بود. به همین علت بر این باوریم که به وسیله این ویدئو به تمام بازیکنان این تیم خواهیم گفت که تمام مردم کره و کارمندان سفارت در کنار شما خواهیم بود و شما را تشویق خواهیم کرد.

برخی از سایت های خبری کره جنوبی اعلام نموده اند این پیغام در طول پرواز تیم ملی کره جنوبی به تهران برای اعضای این تیم پخش شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "سفیر کره جنوبی: ملاقاتم با تیم ملی کُره در تهران امکانپذیر نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفیر کره جنوبی: ملاقاتم با تیم ملی کُره در تهران امکانپذیر نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید