رندرهای گوگل پیکسل 8 پرو از تغییر در ماژول دوربین خبر می دهند

به گزارش نقطه سر خط، بر اساس رندرهای فاش شده، گوگل پیکسل 8 پرو با یک تغییر جزئی در ماژول دوربین راهی بازار می گردد. در ادامه به تغییرات اجرا شده در طراحی این گوشی می پردازیم.

رندرهای گوگل پیکسل 8 پرو از تغییر در ماژول دوربین خبر می دهند

مهم ترین تغییر انجام شده در بدنه این گوشی، این است که هر سه دوربین اصلی حالا در بخش بیضی شکل نوار موردنظر تعبیه شده اند و دیگر خبری از جدا بودن یکی از دوربین ها نیست. ضمناً پایین فلش شاهد یک سنسور نو هستیم که هنوز با قاطعیت نمی توانیم در خصوص عملکرد آن شرح دهیم. اما ممکن است یک دوربین ماکرو یا سنسور تشخیص عمق باشد. در هر صورت در این رابطه باید منتظر انتشار گزارش های بیشتری بمانیم.

سال گذشته پیکسل 7 پرو با نمایشگر دارای لبه های نسبتا خمیده راهی بازار شد ولی برای پیکسل 8 پرو به نظر می رسد با نمایشگر کاملا تخت روبرو می شویم. این نمایشگر 6.52 اینچ مقدار دارد و دوربین سلفی در حفره نمایشگر آن تعبیه شده است. با توجه به اینکه سال گذشته گوگل در مراسم I/O از طراحی نوترین گوشی های پرچم دار خود رونمایی کرد، بنابراین ممکن است سال جاری هم در تاریخ 20 اردیبهشت در جریان مراسم گوگل I/O بار دیگر این حرکت تکرار گردد.

اخیرا یکی از کاربران پیروز شده به پیکسل 7A دست پیدا کند و به احتمال زیاد در همین رویداد I/O شاهد رونمایی از این گوشی خواهیم بود. از سوی دیگر باید به معرفی گوشی تاشوی پیکسل فولد در اواخر بهار یا اوایل تابستان اشاره کنیم که به عنوان اولین گوشی تاشوی گوگل، باید ببینیم چه حرفی برای گفتن دارد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت به همراه شارژر

6,889,000

تومان

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 CH دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

39,000,000

تومان

خرید گوشی از نقطه سر خط

مشاهده همه

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ

به "رندرهای گوگل پیکسل 8 پرو از تغییر در ماژول دوربین خبر می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندرهای گوگل پیکسل 8 پرو از تغییر در ماژول دوربین خبر می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید