حرکت عجیب، غیرمنتظره و باورنکردنی ستاره تیم ملی!

به گزارش نقطه سر خط، مسلم اولادقباد که در زمان مدیریت زنده یاد ناصر شریفی در فوتسال قم تبدیل به یک چهره ویژه در ایران شد و توانست در ادامه به تیم ملی و پالما اسپانیا برسد، دوباره به شهری که در آن معرفی شده بود، بازگشته، ولی این بار در جام رمضان به میدان رفته است.

حرکت عجیب، غیرمنتظره و باورنکردنی ستاره تیم ملی!

اولادقباد که یکی از ستاره های خوش تکنیک فوتسال ایران به شمار میرود و همراه با حسین طیبی در تیم پالما اسپانیا عضویت دارد، در فیفا دی به تهران بازگشت تا کار های تمدید ویزای خود را هم انجام بدهد، اما به جای حضور در اردوی تیم ملی و در ادامه بازگشت به اسپانیا، به قم و کاشان سفر نموده است.

این ستاره کوهدشتی در دو مسابقه مراحل یک چهارم و نیمه نهایی جام رمضان فوتسال قم که طی یک هفته اخیر اجرا شده، برای یک تیم به میدان رفت که البته نمایش درخشان دیگر تیم های حاضر در این مسابقات با حضور فوتسالیست های قمی کاری کرد تا تیمی که مسلم اولادقباد، علیرضا وفایی و دیگر چهره های شناخته شده فوتسال در آن حضور دارند، به بازی فینال نرسد.

حساسیت جام رمضان فوتسال قم همیشه در بین اهالی این رشته در ایران جالب توجه و مورد اهمیت است و بار ها بازیکنان جوان و ناشناخته در این مسابقات به فوتسال کشور معرفی شدند که در بزرگترین شگفتی جام در دور نیمه نهایی، تیمی که اولادقباد، بازیکن تیم ملی و علیرضا وفایی، بازیکن پیشین تیم ملی و گیتی پسند را دراختیار داشت، در پنالتی ها مغلوب شد و نتوانست به فینال برسد.

اما مسلم اولادقباد علاوه بر حضور در جام رمضان فوتسال قم در سالن شهید حیدریان، در همین شهر در یک جام دیگر هم برای تیم شهر قنوات به میدان رفته و از سوی دیگر گفته می گردد او در جام رمضان کاشان هم برای یک تیم بازی نموده است!

حالا احتمالا وحید شمسایی برخورد جدی با این ستاره و لژیونر فوتسال داشته باشد و از سوی دیگر باشگاه پالما اسپانیا نیز بدون تردید در صورت اطلاع از این اتفاق، با او برخورد خواهد نمود؛ آن هم در شرایطی که این تیم امشب (آدینه) یک رقابت حساس مقابل خاین برگزار می نماید.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

به "حرکت عجیب، غیرمنتظره و باورنکردنی ستاره تیم ملی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حرکت عجیب، غیرمنتظره و باورنکردنی ستاره تیم ملی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید