آشنایی با معروف ترین اسکیپ روم های ایران

به گزارش نقطه سر خط، کشور ژاپن با ایجاد یک بازی تک نفره یا گروهی به نام اتاق فرار، تفریح سرگرم کننده و لذت بخشی را ابداع کرد؛ اتاق فرارهایی که برای خروج از آنها احتیاج چندانی به توان بدنی نیست اما، فرد یا گروه باید با خرد و هوش خود راه های فرار را می جستند و از مخمصه رهایی می یافتند. این تفریح به مرور زمان در سراسر دنیا و همینطور ایران، هواداران فراوانی پیدا کرد و در حال حاضر، در ایران اتاق فرارهای متعددی وجود دارند که هر کدام به شیوه خود، هوش و فکر شما را به چالش می کشند. در ادامه قصد داریم به معرفی معروف ترین اسکیپ روم های ایران بپردازیم. اگر بدنبال لذت بردن از یک تفریح پر هیجان هستید، در بهترین اتاق فرارهای ایران با ما همراه باشید.

آشنایی با معروف ترین اسکیپ روم های ایران بیشتر بخوانیدتجربه اوج هیجان در اتاق فرار

اتاق فرار مجموعه کوروش

وارد یکی از با اعتبارترین بانک های خاورمیانه شوید که در تبادلات ارزی نقشی ویژه دارد و دست به سرقتی بزنید که فردا تیتر اول روزنامه های ایران شود. این فرصت پر از هیجان و ترس را مجموعه کوروش با طراحی اتاق فرار در اختیار گروه حرفه ای و باهوش قرار می دهد که در بدو ورود، بزرگترین اشتباه خود را مرتکب شده و آژیر بانک، فضای این مورد از بهترین اتاق فرارهای ایران را پر نموده است. اگر ظرف 15 دقیقه، صدای آژیر قطع نشود، پلیس سر رسیده و لذت تفریح شما به سرانجام می رسد. اما، اگر پیروز شوید این صدا را قطع کنید، 45 دقیقه دیگر فرصت دارید تا بتوانید خود را به ثروت پنهان برسانید.

بیشتر بخوانیدمجتمع فرهنگی تجاری کوروش | نگینی در شمال غربی تهران

اتاق فرار طهران 1346

در این تفریح، هیجان و ترس به همراه خاطره بازی و حسی نوستالژیک، شما را وارد یک داستان جنایی می نمایند که در سال 1346 و در شهر تهران قدیم رخ داد. شرلوک هلمز دورنی خود را فعال کنید و هوش خود را با سلول های خاکستری پوآرو پیوند بزنید تا بتوانید قاتل داریوش راستگو، تاجر شهیر اصفهانی را پیدا کنید. طراحی دکور فوق العاده این مورد از اسکیپ روم های ایران و ایجاد فضایی که دقیقا در دهه 40 قرار گرفته است، شما را از زندگی روزمره ماشینی جدا نموده و تا گذشته های دور می برد. افرادی که به این مورد از معروف ترین اسکیپ روم های ایران برای تفریح رفته اند، خاطراتشان تمامی ندارند.

اسکیپ روم انیگمای تهران

دکتر هنری هاروارد هلمز ملقب به اچ اچ هلمز، صاحب هتلی بدون پنجره با راه پله هایی که به هیچ کجا نمی رسند، بود که در شیکاگو مشتریان بی خبر را به سمت خود می کشاند. این قاتل روانی، حوالی سال 1983 میلادی جان افراد بسکمک را در این هتل گرفت و در اتاق های شکنجه از ضجه مقتولین لذت می برد. این قاتل روانی با ساخت ظرف های اسید و کوره در زیرزمین هتل، امکان پیدا شدن اجساد زجر دیده را هم از بین برده بود. حالا متوجه شدید که در اتاق فرار انیگمای تهران چه موجود مخوفی بدنبال شماست؟ هوش خود را به کار بیندازید و از تجربه بی بدیل هیجان و هراس این مجموعه خوف انگیز در برج میلاد لذت ببرید.

بیشتر بخوانیدبرج میلاد | نمادی زیبا از شهری مدرن !

اتاق فرار کانو مشهد

متهمین این بازداشتگاه گروه شما و دوستانتان هستند که برای نجات از مجازات اعدام باید خیلی سریع به هوش خود اعتماد نمایند. ون های پلیس یک ساعت بعد برای انتقال شما به میدان اعدام به زندان می رسند. پس، عجله کنید. هیجان و ترس در لحظه لحظه این تفریح موج می زند و برای عاشقان آدرنالین لذت بخش است. بدنبال سر نخ ها بگردید و بهتر است از زیر تخت آغاز کنید. با هر دقیقه تاخیر، طناب دار دور گردن شما در اتاق فرار کانو مشهد محکم تر خواهد شد.

اتاق فرار مجموعه اسکیپ روم تهران

در این بخش با یکی از بهترین اتاق فرارهای ایران روبرو هستید که فقط و فقط هوش و خرد جمعی شما را طلب می نماید؛ مجموعه ای که دکور خاصی ندارد و سناریوی از پیش معین شده ای نیز برایتان طراحی نگردیده است. شما در یک قرنطینه گیر افتاده اید و باید هیجان، وحشت و ترس خود را به گروه منتقل نکنید. در این اتاق باید با استفاده از هوش، آگاهی و دقت بتوانید خود را از این قرنطینه بیرون ببرید. در عین سادگی، با یکی از سخت ترین معماها رو به رو هستید.

اتاق فرار راز سنگ سیاه شیراز

منطقه توریستی و جهانگردی سنگ سیاه شیراز با وقوع چندین فقره مرگ و پیدا شدن اجسادی که هیچ آثاری از قتل ندارند، دچار تشویش شد. اهالی قدیمی محل، شایعه هایی مبنی بر وجود یک قاتل زنجیره ای در زمان های دور را زیر گوش هم پچ پچ می نمایند. ورود جهانگرد به این بخش به شدت کاهش می یابد و حسی مملو از وحشت و ترس گریبان بومی ها را می گیرد. پلیس طی فراخوانی از کارآگاهان خصوصی برای حل مساله درخواست کمک می نماید. اگر یک تیم چهار نفر باهوش دارید، می توانید لذت این تفریح را در اتاق فرار راز سنگ سیاه تجربه کنید.

اتاق فرار مجموعه رپیتون تهران

آیا مجموعه فیلم های اره را دیده اید؟ آیا از هیجان و ترس این قاتل رنجیره ای بر خود لرزیده اید؟ پیشنهاد می کنیم قبل از رفتن به این مورد از بهترین اتاق فرارهای ایران، یکی از قسمت های فیلم ارّه را ببینید تا بیشتر از این تفریح لذت ببرید. در این مجموعه، قاتل سریالی اره در خانه ای متروک بدنبال شما می شود تا سمی به بدنتان تزریق کند و اره اش را برای ادامه ماجرا بیاورد. 60 دقیقه فرصت دارید که به هوش خود اعتماد کنید و با حسی لبریز از هیجان، وحشت و ترس از هوای آزاد و زندگی روزمره خود لذت ببرید.

اسکیپ گیت اصفهان

اتاق های فرار در همه جای ایران در حال گسترش هستند اما، کلبه فرار را شاید تنها در اصفهان پیدا کنید. وارد یکی از این کلبه ها شوید و سر سفره پیرمرد و پیرزن مهربانی بنشینید که سفره رنگارنگی برای شما پهن نموده اند. طعم این غذا کمی متفاوت است ولی، فرصت زیادی برای شک کردن ندارید، چرا که باید هوش و ذکاوت خود را زودتر به کار می انداختید. از خوابی عمیق بیدار می شوید و خود را با دست و پا بسته در کلبه ای پیدا می کنید. نباید فراموش کنید که تنها 60 دقیقه فرصت دارید تا از این مورد از معروف ترین اسکیپ روم های ایران لذت ببرید.

مجموعه اینفینیتی اسکیپ روم تهران

ماشین شما در یک روز گرم تابستانی در وسط بیابانی سوزان خراب می شود. خوشبختانه، گاراژی در این بیایان وجود دارد. وارد این گاراژ می شوید و پشت سر شما در بسته می شود؛ گاراژی متروک که دکورش هیجان و ترسی توام با لذت از یک تفریح عجیب را نوید می دهد. باید به همراه گروه خود و استفاده از هوشی سرشار، ماشین خود را تعمیر کنید، سر نخ ها را دنبال نموده تا بتوانید از این گاراژ مخوف بیرون بیایید.

اتاق فرار عمارت دبیرالملک

پایتخت ایران طبق گزارشات رسیده، در خطر تهدید یک حمله تروریستی جدی است. گروه شما به عنوان یک تیم ماهر قرار است با پیدا کردن تروریست ها و پی بردن به نقشه آنها، پایتخت را نجات دهد. اگر بتوانید این پروژه را در اتاق فرار عمارت دبیرالملک به سرانجام برسانید، لذتی بی سرانجام از این تفریح نصیب شما خواهد شد. اطلاعات واصله آدرس خانه ای به وسعت 200 متر را در اختیار شما قرار می دهند که به گواه همسایه ها، ساکنینش خانواده ای در خارج از ایران هستند و سرایداری تنها در آن زندگی می نماید. خانه تاریخی و قدیمی دبیرالملک در منطقه 12 تهران، بخشی از تفریح اتاق فراری بوده که گروه باهوش و ذکاوت شما قرار است در آن، پایتخت ایران را نجات دهد.

در ادامه بخوانیدبهترین اتاق های فرار تهرانمنبع: همگردی

به "آشنایی با معروف ترین اسکیپ روم های ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با معروف ترین اسکیپ روم های ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید