تست کرونای لائوتارو مارتینس مثبت شد

به گزارش نقطه سر خط، مهاجم تیم فوتبال اینتر به کرونا مبتلا شد و به همین علت از همراهی تیم ملی کشورش در بازی های ملی پیش رو باز ماند.

تست کرونای لائوتارو مارتینس مثبت شد

به گزارش نقطه سر خط، تست کرونا لائوتارو مارتینس مثبت شد و به این ترتیب مهاجم تیم فوتبال اینتر نمی تواند به اردوی ملی پوشان آرژانتین برای بازی های پیش رو در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 ملحق گردد.

لائوتاروی 24 ساله در حالی به کرونا مبتلا شده و خودش را قرنطینه نموده است که آلبی سلسته در هفته پیش رو باید در مرحله انتحابی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی برابر تیم های ونزوئلا و اکوادور به میدان برود. البته این دو بازی برای آرژانتینی ها خیلی حائز اهمیت نیستند، چرا که آنها پیش از این صعودشان به جام جهانی را قطعی نموده اند.

طبق اعلام باشگاه اینتر، لائوتارو مارتینس دیروز قبل از سفر به آرژانتین تست کرونا داده که تستش مثبت شده و حالا باید تا زمان منفی شدن تست مجددش در خانه بماند. انتظار می رود که او نراتزوری را در دربی ایتالیا برابر یوونتوس که سوم آوریل (13 روز دیگر) برگزار می گردد. همراهی کند.

ابتلای مارتینس به کرونا در حالی است که او شنبه شب در تساوی یک - یک اینتر برابر فیورنتینا 74 دقیقه در میدان حضور داشت و این بدان معناست که امکان دارد تعدادی دیگری از بازیکنان اینتر هم به کرونا مبتلا شده باشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تست کرونای لائوتارو مارتینس مثبت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تست کرونای لائوتارو مارتینس مثبت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید