برگزاری چهارمین مرحله آزمون هماهنگ سنجش مهارت وتعیین صلاحیت حرفه ای خوزستان

به گزارش نقطه سر خط، رییس سنجش مهارت و مشخص صلاحیت حرفه ای اداره کل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان از برگزاری چهارمین مرحله آزمون هماهنگ باحضور 3هزارو500نفراز مهارت آموختگان اطلاع داد.

برگزاری چهارمین مرحله آزمون هماهنگ سنجش مهارت وتعیین صلاحیت حرفه ای خوزستان

محمدعنایتی راد گفت: در راستای اجرای ماده 9 و 13 آئین نامه کارآموزی شورای عالی کار، چهارمین مرحله آزمون سراسری مهارت آموختگان سال 1401، برگزارشد.

او می گوید: تعداد 3 هزار و 500 نفر در این مرحله آزمون مراکز آموزش فنی و حرفه ای در بخش دولتی و خصوصی سالجاری در 246 عنوان استاندارد آموزشی شرکت نموده اند که از این تعداد 2 هزار و 251 نفر مرد و 1 هزار و 249 نفر زن بودند که در27 حوزه آزمونی با فراهم نمودن تمهیدات لازم برای شرکت متقاضیان برگزارشد.

عنایتی راد گفت: داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی ادارات سنجش استان ها برای شرکت در آزمون عملی می توانند به حوزه های مشخص شده مراجعه نمایند.

این مقام مسئول می گوید: متقاضیانی که حد نصاب نمره قبولی در آزمون کتبی را اخذ نمایند، می توانند در آزمون های عملی که در مراگز و کارگاه های سنجش برنامه ریزی و اجرا می گردد، شرکت می نمایند و پس از قبولی نهایی پیروز به دریافت گواهینامه مهارت شوند.

گواهینامه مهارت صادره دارای کد استاندارد مهارت شغل است که ملاک احراز مهارت برای ورود به عرصه فعالیت شغلی است.

نقطه سر خط خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "برگزاری چهارمین مرحله آزمون هماهنگ سنجش مهارت وتعیین صلاحیت حرفه ای خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری چهارمین مرحله آزمون هماهنگ سنجش مهارت وتعیین صلاحیت حرفه ای خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید