آنالیز بورس های دنیا، شاخص S&ampampP 500 رکورد جدیدی را ثبت کرد

به گزارش نقطه سر خط، خبرنگاران - وال استریت یک روز تاریخی دیگر را تجربه کرد.

آنالیز بورس های دنیا، شاخص S&ampampP 500 رکورد جدیدی را ثبت کرد

به گزارش نقطه سر خط، دیروز وال استریت سبز پوش بود و شاخص S&P 500 رکورد جدیدی را ثبت کرد سهام بخش فناوری نقش پررنگی در این رکورد داشتند.

میانگین صنعتی داوجونز 6.26 واحد یا 0.02 درصد کاهش یافت و به 35603.08 واحد رسید، S&P 500 با 13.59 واحد یا 0.30 درصد افزایش به 4549.78 واحد رسید و نزدک کامپوزیت با 94.02 درصد افزایش به 0.5.7 درصد رسید. ترس سرمایه گذاران کاهش پیدا نموده است و اقدامات فدرال را فعلا سخت ارزیابی نمی نمایند . بعلاوه سود آوری شرکت های فناوری بسیار مناسب و بهتر از انتظار ظاهر شده است.

بازارهای سهام اروپا روز آدینه با کاهش نگرانی ها در خصوص گروه املاک چین اورگراند و بعلاوه عایدی مثبت شرکت ها، به ویژه غول لوازم آرایشی فرانسوی لورآل، افزایش یافت.

بر اساس گزارش رویترز، China Evergrande در روز پنجشنبه 83.5 میلیون دلار کوپن به حساب متولی در سیتی بانک واریز نموده است، به این معنی که شرکت می تواند قبل از انقضای مهلت 30 روزه در اکتبر به همه دارندگان اوراق سود پرداخت کند. اگرچه معین نیست که این پول چگونه جمع آوری شده است و هنوز هیچ نشانه ای از بازسازی جامع بدهی های 300 میلیارد دلاری آن وجود ندارد، اما این خبر ریسک پذیری جهانی را افزایش داده است.

منبع: شفقنا اقتصادی

به "آنالیز بورس های دنیا، شاخص S&ampampP 500 رکورد جدیدی را ثبت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز بورس های دنیا، شاخص S&ampampP 500 رکورد جدیدی را ثبت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید