برخورد با بانک هایی که مصوبات ستاد تسهیل را اجرا نکنند

به گزارش نقطه سر خط، خبرنگاران/خوزستان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: بانک ها باید مصوبات ستاد تسهیل را اجرایی نمایند و هر بانکی که بخواهد در اجرای مصوبات ستاد تسهیل کوتاهی کند، به وسیله محاکم دادگستری وارد عمل خواهیم شد و با آن برخورد خواهیم کرد.

برخورد با بانک هایی که مصوبات ستاد تسهیل را اجرا نکنند

امیرحسین نظری در نشست ستاد تسهیل خوزستان که شنبه شب (5 تیرماه) در استانداری خوزستان برگزار گردید، اظهار کرد: امروز مباحث مربوط به شرکت کشتارگاه آنزان طیور ایذه در جلسه ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری استان خوزستان مورد آنالیز نهاده شد.

به گزارش نقطه سر خط، وی اضافه کرد: این شرکت در اخذ تسهیلات از بانک صادرات و پست بانک، مسائل زیست محیطی و دامپزشکی دچار مسائلی بود که این مسائل، مورد آنالیز و رسیدگی نهاده شدند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان توضیح داد: امروز همچنین مباحث مربوط به مسائل برق و آب شرکت قند و تصفیه شکر اهواز مورد آنالیز نهاده شد. قرار است شرکت توزیع برق اهواز، مشکل برق این شرکت را حل نماید و شرکت آبفا اهواز نیز نسبت به ایجاد انشعاب خط مستقیم و یک کنتور حجمی در این شرکت اقدام کند.

نظری گفت: ستاد تسهیل به عنوان یک اهرم اجرایی در برطرف موانع فراوری به کار گرفته می گردد و مصوبات آن لازم الاجرا است.

وی اضافه کرد: بانک ها باید مصوبات ستاد تسهیل را اجرایی نمایند و هر بانکی که بخواهد در اجرای مصوبات ستاد تسهیل کوتاهی کند، به وسیله محاکم دادگستری وارد عمل خواهیم شد و با آن برخورد خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "برخورد با بانک هایی که مصوبات ستاد تسهیل را اجرا نکنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورد با بانک هایی که مصوبات ستاد تسهیل را اجرا نکنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید